(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Prezenta în Romania sub franciza Marinopoulos, reteaua de magazine Marks&Spencer a decis, de curând, lansarea cardului de fidelitate si în Romania, anunta oficialii agentiei de publicitate Violet Advertising, autorii evenimentului de lansare. Instrumentul de fidelizarea a cumparatorilor a mai fost lansat în tari ca Elvetia si Grecia.
Potrivit agentiei, ceremonia s-a desfasurat într-un cadru restrâns, intim, sugerând apropierea cu care sunt tratati toti clientii Marks&Spencer.
În cadrul evenimentului a mai avut loc si prezentarea colectiei toamna – iarna, care, dupa cum afirma oficialii de comunicare de la Violet, “a încercat ruperea unor bariere combinând stilul rock - casual cu stilul business, si descrierea cardului de fidelitate celor prezenti”.
Prin obtinerea cardului cumparatorii vor beneficia de reduceri de 10% din valoarea produselor cumparate si va reprezenta acceptul de a intra în clubul Marks&Spencer, beneficiind de noile oferte sau colectii precum si de o multitudine de surprize si cadouri oferite membrilor Marks&Spencer .
Autorii
Lansarea cardului de fidelitate a fost facuta de o echipa formata din Denisa Paun - Brand Manager Marks&Spencer, Mihai Duica - Store Manager Marks&Spencer si, din partea agentiei Violet Advertising: Madalina Mercare - PR&BTL Coordinator, Mihaela Bazgan - Account Executive si Bogdan Dascalu - BTL Executive.
.
.
.