The AdStore continua campania de imagine cu doua spoturi noi pentru marcile Margaritar si Coronita. Agentia de publicitate condusa de Remus Frunza a realizat doua noi spoturi pentru marcile de la Agrana Romania, spoturi care fac parte din campania de imagine pe 2008.
Vedeta din noul spot al campaniei de imagine pentru segmentul Margaritar ramane cunoscutul actor Dan Chisu. Potrivit autorilor, daca primul spot cu Dan Chisu gravita in jurul ideii de “succes”, Margaritar fiind un “produs de succes pentru oameni de succes”, in noul spot se continua aceasta idee, insistandu-se pe sentimentul reusitei.
„Am ales sa folosim in continuare imaginea lui Dan Chisu pentru ca primul spot a reprezentat o carte castigatoare si am decis sa mergem pe aceeasi mana”, afirma pentru AdPlayers, Remus Frunza, Managing Director al agentiei de publicitate. „In definitiv este normal ca un produs de success sa fie promovat de o persoana de succes”.
Autorii campaniei spun ca noul spot il continua pe cel vechi. Astfel, idila dintre cei doi protagonisti se finalizeaza si zaharul ramane elementul care intareste legatura dintre cei dragi. Intocmai ca briosa lui Marcel Proust , zaharul exercita un efect de rememorare aupra lui Dan Chisu, iar pentru a evidentia acest lucru, agentia a introdus flash-uri din primul spot.
Pentru “Coronita”, reprezentantii agentiei spun ca spotul tv ilustreaza o lume fantastica, de poveste, in care elementul cheie si cel care face posibila aceasta lume -“zaharul familiei tale”- Coronita: „Un zahar care incurajeaza imaginatia, face legatura spre lumea de neuitat a dulciurilor”, dupa cum precizeaza oamenii de creatie de la The AdStore.
Spre deosebire de primul spot, care ilustra de asemeni o lume de poveste, in cel mai recent spot Coronita se face conexiunea cu planul realitatii si intareste mai mult legatura dintre consumator si produs, oferind acestuia din urma mai multa credibilitate.
Membra a Sudzucker Group, Agrana este, potrivit agentiei de publicitate, cel mai mare jucator de pe piata locala de zahar si unul dintre cei mai importanti investitori in Romania, fiind prezent pe piata autohtona din 1998.