Mai mult de 2 din 5 romani din publicul comercial au urmarit meciul FCSB - Beer Sheva (Pro TV)
Vineri, 03 Noiembrie 2017

Meciul FCSB – Beer Sheva (Pro TV) a fost lider de audienta inregistrand 14.3 puncte de rating si 41.0% share pe segmentul de public 18-49 Urban

adplayers.info

Sportul rege si-a aratat din nou puterea la Pro TV cu meciul FCSB – Beer Sehva. Potrivit reprezentantilor Pro Tv care citeaza datele de aucienta, meciul FCSB – Beer Sheva a fost lider de audienta inregistrand 14.3 puncte de rating si 41.0% share pe segmentul de public 18-49 Urban, in timp ce televiziunea de pe pozitia secunda avea 5.2 puncte de rating si 14.9% share.

In minutul de aur de la ora 22.46, peste 2.3 milioane de romani urmareau, la nivel national, finalul primei reprize a meciului care a calificat FCSB in UEFA Europa League.

Stelistii nu au invins echipa adversa insa si-au atins obiectivul si s-au calificat in primavara europeana cu doua etape inainte de finalul grupelor.

Mai mult in Media, Tv, Audiente

 


PUBLICITATE: