Credit.Telekom Romania / Live shop.
Prin intermediul chat-ului integrat in website-ul companiei - www.telekom.ro/liveshop , clientii intra in legatura cu un reprezentant Telekom Romania care ii contacteaza pe numarul de telefon pe care acestia il indica. In timp ce discuta telefonic cu agentul, clientii vor vedea live ce se intampla in magazin, dar si imagini cu produsele companiei.
AdPlayers. info
Telekom Romania face inca un pas important in imbunatatirea modului de interactiune cu clientii sai, prin digitalizare si simplificare. Incepand de astazi, cei care au nevoie de ajutor sau de sfaturi sau care doresc sa achizitioneze produse si servicii din portofoliul companiei au la dispozitie Live shop, un magazin Telekom Romania care poate fi accesat doar online, din care se transmite live si in care se afla un agent cu care cei care sunt interesati pot interactiona atat telefonic, cat si video.
Prin intermediul chat-ului integrat in website-ul companiei - www.telekom.ro/liveshop, clientii intra in legatura cu un reprezentant Telekom Romania care ii contacteaza pe numarul de telefon pe care acestia il indica. In timp ce discuta telefonic cu agentul, clientii vor vedea live ce se intampla in magazin, dar si imagini cu produsele companiei.
„Continuam procesul de digitalizare astfel incat interactiunea clientilor cu Telekom sa fie cat mai facila. In acelasi timp, suntem bucurosi ca putem pune la dispozitia acestora noua functionalitate, unica in piata de telecomunicatii din Romania, prin care redam online experienta cumparaturilor din magazinele fizice. Astfel, prin intermediul Live shop-ului, clientii beneficiaza de o prezentare personalizata din partea unui agent, in care pot afla informatiile de care au nevoie, si pot achizitiona produsele si serviciile de telecomunicatii de care sunt interesati. Este o alternativa eficienta si rapida pentru cei care au un program incarcat sau care doresc sa-si realizeze cumparaturile exclusiv online”, a declarat Gabriel Traistaru, Director Digitalizare in cadrul Telekom Romania.
Contactarea agentului este gratuita, iar Live shop-ul este accesibil atat clientilor Telekom Romania, dar si celor care interactioneaza pentru prima data cu produsele si serviciile companiei. Programul magazinului este de luni pana vineri, in intervalul 09:00 – 17:00. Pentru a discuta cu reprezentantul companiei, cei care acceseaza chat-ul trebuie sa-si dea consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Mai multe detalii sunt disponibile pe www.telekom.ro/liveshop
Mai mult in Telecom, Retail, Digital