METRO sustine afacerile independente in campania Miracolul Afacerii Tale
Vineri, 17 Noiembrie 2017

Dupa Ziua Afacerii Tale, compania deschide sezonul Sarbatorilor de iarna cu campania Miracolul Afacerii Tale.

adplayers.info

METRO Cash & Carry Romania deschide sezonul Sarbatorilor de iarna cu campania Miracolul Afacerii Tale, un proiect special organizat pe Strada Franceza din Bucuresti, deschiderea oficiala fiind marcata de un eveniment memorabil, ce are loc in data de17 noiembrie 2017, anunta responsabilii de relatii publice si comunicare de la Galeriu & Partners.

Continuand initiativa de a sustine afacerile romanesti, inceputa prin proiectul Ziua Afacerii Tale, METRO isi propune sa  sa isi sprijine clientii in a transforma sezonul de iarna in cea mai de succes perioada a anului. Deoarece sezonul Sarbatorilor este unul aglomerat pentru toti antreprenorii, cu precadere pentru cei din domeniul serviciilor, acestia au nevoie de tot sprijinul pentru a oferi clientilor loc experiente de neuitat.

Conform ”Studiului International privind Afacerile Independente”, in care METRO a analizat afacerile independente din peste 10 tari, inclusiv din Romania, daca ar fi sa o ia de la inceput, 9 din 10 antreprenori ar alege sa porneasca o afacere proprie. Una din concluziile studiului arata, insa, ca potentialul antreprenorial este stimulat numai daca exista un cadru potrivit si se acorda sprijinul adecvat. De unde si initiativele METRO de a contribui la realizarea acestui lucru, in paralel cu obiectivul amplu de a fi Campionul Afacerilor Independente.

“Ne dorim ca oamenii de afaceri sa nu se simta singuri in eforturile lor, cu atat mai mult intr-o perioada atat de solicitanta. Pentru a reusi sa oferi un serviciu de calitate, fara a neglija atmosfera, credem ca este nevoie de un partener de incredere, de la care sa primesti sprijin real. Ne dorim sa ajutam antreprenorii sa ofere clientii lor experiente cat mai frumoase si sa le recompensam implicarea si eforturile pe care le fac zi de zi prin intermediul acestui eveniment special“ , declara Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash & Carry Romania.

In cadrul evenimentului, METRO va anima o strada pietonala din centrul Bucurestiului, mutand atentia de la forfota marilor bulevarde, pe Strada Franceza. Astfel, compania isi doreste sa atraga un numar cat mai mare de clienti la usile afacerilor din aceasta zona. Printre afacerile care participa la Miracolul Afacerii Tale se numara Oktoberfest, Coffeol, Dolcita, Emilia, Il Peccato, Osteria, Salad Box, Zexe, 55 Jazz.

"Am afacerea aceasta de foarte mult timp, in Italia. Este practic, viata mea. O astfel de initiativa in Bucuresti nu poate decat sa ma bucure si sa ma faca sa ma gandesc ca intr-adevar va fi un sezon de succes." Walter Silveri, Dolcita - Str. Franceza 30

„De cateva zile privesc cum in jurul nostru peisajul se schimba: oameni, lumini, constructii…Nu stiu exact ce se va intampla, dar cu siguranta va fi ceva mare, care va aduce bucurie multor oameni."Andrei Pop, Osteria Bella Toscana- Str. Franceza 40

Sustinerea afacerilor si a oamenilor care le formeaza si le intretin, pentru ca ele sa livreze experiente cat mai bune clientilor, este obiectivul METRO. De aceea, Miracolul Afacerii Tale invita spectatorii sa viziteze Strada Franceza, sa urmareasca spectacolul de lumini si sa cunoasca afacerile locale care inveselesc Centrul Vechi din Bucuresti.

Miracolul Afacerii Tale are loc la nivel local, cu ecou in toate cele 25 de tari in care METRO este prezenta, compania intentionand ca evenimentele de Craciun sa devina un obicei in cat mai multe dintre orasele in care exista magazine METRO.

METRO (www.metro.ro )este liderul comertului cu ridicata la scara mondiala. Compania opereaza in 35 de tari si numara peste 150.000 de angajati la nivel mondial. In anul financiar 2015/2016, METRO a inregistrat vanzari de aprox. 37 miliarde €. Compania ofera solutii personalizate pentru a satisface nevoile clientilor sai atat la nivel regional, cat si la nivel international. Bazandu-se pe forta diviziilor sale de vanzari METRO/MAKRO Cash & Carry si Real, precum si pe serviciile de livrare si initiativele de digitalizare METRO stabileste standarde pentru viitor: orientare catre client, solutii digitale si modele sustenabile de afaceri. Informatii suplimentare pe: www.metroag.de.

METRO Cash & Carry Romania a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda. 

Mai mult in Campanii, Conturi


PUBLICITATE: