Credit: Metro Romania / Youtube
Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global.
adplayers.info
Geometry Global si METRO Romania intampina sezonul Sarbatorilor de iarna cu un spot TV dedicat atat afacerilor independente, cat si clientilor acestora, anunta reprezentantii agentiei de publicitate care semneaza cea mai recenta creatie pentru reteaua de magazine cash and carry. Potrivit autorilor campaniei, conceptul ,,Este momentul sa ne bucuram de Sarbatori” imbina grija pentru antreprenori si succesul afacerilor acestora cu emotia de a darui.
Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global. Dupa initiativele Ziua Afacerii Tale, care a celebrat antreprenorii de pretutindeni si a onorat eforturile acestora, Miracolul Afacerii Tale, care a avut ca scop mutarea atentiei de la forfota marilor bulevarde, la afacerile mici de pe Strada Franceza, campania ,,Este momentul sa ne bucuram de Sarbatori” isi propune sa transforme sarbatorile de iarna in cea mai de succes perioada a anului pentru antreprenori.
,,Am realizat campania <<Este momentul sa ne bucuram de Sarbatori>> pentru ca ne dorim sa fim mereu aproape de antreprenori, pentru ca eforturile si implicarea lor merita sa fie recompensate si pentru ca ne pasa de succesul afacerilor independente.”, spune Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash & Carry Romania.
Realizat de Geometry Global, spotul este on-air pe TV, cu declinari pe radio, digital si in-store, in perioada 20 noiembrie – 31 decembrie, ilustreaza ideea ca, la METRO, luna decembrie este despre bucuria sarbatorilor si despre surprizele pe care antreprenorii le fac atat clientilor, cat si celor dragi. Totodata, agentia a adus in prim plan categoriile de produse si serviciile pe care METRO le ofera clientilor sai, ca un cadou pentru a le recompensa eforturile si a-i ajuta sa aiba succes.
METRO Cash & Carry Romania (Metro.ro) este parte a grupului METRO AG si a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda.. Informatii suplimentare pe: www.metro.ro.
Spotul Metro de Craciun poate fi accesat si pe Youtube, aici
Echipele participante la realizarea spotului si campaniei Metro de Craciun:
Geometry Global:
Simona Costea – Client Service Director
Adriana Staicu – Account Director
Oana Mehedinteanu – Account Executive
Alex Petrescu – Creative Strategist
Andreea Apostoliu – Strategic Planner
Mihai Fetcu – Creative Director
Ștefan Vasilachi – Group Creative Director
Bogdan Costin – Senior Copywriter
Costina Dinulescu – Senior Art Director
Dorina Sandu – Senior DTP
METRO Cash & Carry Romania:
Marina Zara – Head of Marketing
Andreea Diaconu – Senior Marketing Communication Manager
Marian Profir – Campaign Manager
Mai mult in Conturi,