(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Lowe&Partners a dezvoltat promotia “Castiga o bijuterie de bucatarie”, pentru brandul Cif Inox, anunta autorii campaniei. Premiile puse la bataie sunt vouchere pentru aparatura si obiecte din inox de la Franke.
Potrivit agentiei, campania “Castiga o bijuterie de bucatarie” este creata & dezvoltata de Lowe & Partners in jurul ideii de lux pretentios si are, spun autorii, un key visual surprinzator– in hipermarketuri, de exemplu, gasim un indoor ce prezinta modele de electrocasnice de inox in cutii de bijuterii, cu dimensiuni pe masura. Campania se adreseaza cu precadere femeilor moderne, pasionate de amenajarea casei, de confort si lux, si care indragesc suprafetele din inox.
Prin campania promotionala care se desfasoara in perioada 15 iunie-15 august, Cif ofera 10 premii constand in vouchere a cate 5.000 RON pentru achizitionarea de aparatura si obiecte din inox de la Franke.
Principalele canale de comunicare pe care se deruleaza campania sunt revistele glossy pentru femei si revistele de amenajari si decoratiuni, la care se adauga radio, internet, site-ul dedicat (www.inoxstil.ro) si actiunile de branding in marile hipermarketuri din Bucuresti.
Potrivit Unilever, brandul Cif este lider de piata pe segmentul produselor pentru curatarea suprafetelor mici din locuinta, detinand in 2006 o cota de piata valorica medie de 24% in acest segment, conform The Nielsen Company.
AdFile
Tittlu: “Castiga o bijuterie de bucatarie”
Advertiser Unilever
Cora Baiasiu - Brand Building Manager HHC si
Rares Ciovica - Category Manager HHC.
Agentie Lowe & Partners
Simona Copil - Copy,
Claudia Pascu - Art,
Andreea Chirica – Group Creative Director,
Alina Cuzmin si Anca Ditu - Client Service,
Marius Burlan- DTP.