(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Parte a PSI Romania, Love Plus este acum in portofoliul Saatchi&Saatchi. Partenerul media al contului este Zenith Media. “Ne-au placut ideilor lor, prospetimea abordarii marcii si faptul ca doresc sa facem parte din categoria clientilor selecti, tinta a initiativelor de creatie”, afirma Dragos Gavrilescu, Deputy Director PSI Romania. „ Asta ne place mult si este exact ce asteptam de la Saatchi&Saatchi”,
“Obiectivul nostru principal este sa facem din Love Plus un Lovemark, adica un brand atat pentru minte, cat si pentru inima”, afirma Nick Hine, Director de Creatie Saatchi&Saatchi. „Conceptul de Lovemarks este o frumoasa poveste de dragoste, pe care Saatchi&Saatchi o traieste zilnic, indragostit de brand-urile pentru care creaza. Love Plus este un brand generos din punct de vedere creativ, de aceea sunt convins ca relatia noastra va fi una plina satisfactii”,
Contul vrea sa investeasca in media, intr-o campanie tactica de mentinere a notorietatii, urmand ca in a doua parte a anului sa demareze o campanie de imagine pe baza informatiilor pe care le va obtine de la consumatori prin cercetare de marca.
AdPlayersFile
Detinuta de organizatia non-profit PSI (www.psi.org), Love Plus este o marca sociala, iar profitul pe care il realizeaza la final de an este readus in proiecte de responsabilizare sexuala a tinerilor (www.faccevreau.ro) si altor grupuri de risc.
Saatchi&Saatchi este unul dintre cele mai mari grupuri de companii din piata de publicitate din Romania, oferind servicii full service prin departamentele sau companiile componente.
Dedicati aceluiasi credo ca si intreaga retea, Saatchi&Saatchi Romania are in portofoliul de clienti nume cum sunt: Toyota Romania, P&G (Ariel, Blend-a-Med, Head&Shoulders), Bunge Romania, Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips), AIG (Fond de Pensii), Heineken, PSI (Love Plus), Zapp, Loteria Romana, United Way Romania, Special Olympics Romania.