In urma unui pitch local, DDB Bucuresti a preluat de curand creatia Volkswagen, atat petru autoturisme cat si vehicule comerciale. AdPlayers estimeaza contul intre 100.000 si 200.000 EUR pe an.
Contactat telefonic, Sebastian Vlasceanu, Marketing & Communication Manager la Porsche Romania nu a comentat valoarea bugetului, insa a precizat ca bugetul este in stransa legatura cu vanzarile. Oficialul de marketing a afirmat pentru AdPlayers ca in procesul de selectie a mai participat fosta agentie de cont responsabila de creatie, Icon Advertising.
Potrivit reprezentantilor agentiei, campania denumita “Jetta. Pare scumpa dar nu este.” si lansarea noului Touareg sunt primele initiative de comunicare desfasurate de catre DDB Bucuresti impreuna cu echipa de marketing de la Porsche Romania.
Vlasceanu spune ca piata auto din Romania s-a reintors la nivelul anului 2002 si, prin urmare, misiunea oamenilor de comunicare este mai dificila decat oricand. “Am incredere insa ca, impreuna cu echipa DDB vom gasi solutiile cel mai potrivite contextului actual”.