In urma unei licitatii de comunicare, promovarea oamenilor de succes trimite Glenfiddich in portofoliul People. Distribuit in Romania de Alexandrion Group si avand un buget estimat intre 50-100.000 EUR pe an, contul de PR al Glenfiddich a fost castigat de People Public Relationships Agency cu proiectul Book of Succes, o platforma care sa aplaude oamenii de succes din diferite industrii, inclusiv din comunicare.
Potrivit agentiei, alegerea a fost facuta in urma unei licitatii care a avut loc la inceputul toamnei. Contactati, reprezentantii de relatii publice de la People nu au dezvaluit bugetul de comunicare al contului. Acestia au afirmat pentru adplayers ca Book of Succes va aplauda oamenii de succes inclusiv din industria de publicitate, marketing si comunicare.
Conform agentiei, proiectul de PR va vorbi despre oameni care au contribut la dezvoltarea domeniilor in care activeaza si pot deveni sursa de inspiratie pentru generatiile viitoare, subliniind totodata ADN-ul Glenfiddich bazat pe spirit de pionierat, ambitie, leadership, inspiratie si incredere.
"Viziunea People legata de pozitionarea si comunicarea Glenfiddich, ce presupune o abordare cu totul noua in piata de whisky premium din Romania, ne-a demonstrat ca putem comunica valorile brandului facand un pas mare in afara categoriei. Strategia propusa este una pe termen lung si isi doreste a avea un impact asupra elitei romanesti", a declarat Simona Popescu, Brand Manager Glenfiddich in cadrul Alexandrion Grup.
“Book of Success este un proiect ambitios pe care doar un brand puternic isi poate propune sa il starteze. Este vorba de un commitment pe termen nederminat fata de elitele Romaniei si fata de valorile pe care ne propunem sa le promovam. Glenfiddich a imbratisat acest proiect inca de la inceput si suntem mandri sa lucram impreuna la dezvoltarea sa”, declara Tudor Daescu, Managing Partner la People.