(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
“Suntem in plin proces de recrutare a unei agentii de publicitate de portofoliu”, a declarat pentru AdPlayers, Dan Oprescu - noul Director de Marketing la Elite Romania. “Conturile Selected si Selected Gold nu se afla in portofoliul niciunei agentii de publicitate”.
Executivul de marketing spune ca “Selectia va urma imediat dupa stabilirea strategiei de portofoliu, proces care se va desfasura in urmatoarele 2 saptamani si are loc atat la nivel local, cat si la nivel international”.
“Vom selecta o agentie pentru Selected si Selected Gold dar nu inainte de a ne definitiva strategia de portofoliu”, a spus Dan Oprescu. „Pana acum, pe contul de comunicare a lucrat doar Saatchi&Saatchi. Brandul Elita este la Graffiti BBDO”.
„Cel mai tarziu vom lua o decizie la mijlocul lunii octombrie”, sustine oficialul de marketing, intrebat cand preconizeaza Elite Romania sa ia o decizie in privinta agentiei cu care va lucra pe Selected si Selected Gold. “Vom demara o comunicare in aceasta toamna, campanie ce va continua si in cursul anului urmator”, adauga Oprescu.
Directorul de marketing a mai afirmat pentru AdPlayers ca invitatiile oficiale de participare la licitatie nu au fost trimse inca agentiilor si ca procesul se deruleaza impreuna cu consultanti independenti de la Londra, activitate evaluata sa aiba loc in urmatoarele 2 saptamani.
Directorul de marketing de la Elite Romania a mai afirmat pentru AdPlayers ca bugetul de media se afla in portofoliul agentiei Media Insight si ca deocamdata nu este prevazut nici un review al contului de media.
Vorbind despre bugetul total de marketing si comunicare de 5 Mil. EUR anuntat de seful companiei Elite Romania, Oprescu crede ca acesta este un buget competitiv pentru atingerea obiectivelor de marketing ale unui produs premium.
„Compania are deja promisiunea de a ramane numarul 1 in Romania cu o cota de piata in volum de peste 40%”, mai spune oficialului de marketing al companiei. “Elite Romania este lider de volum in vanzari si ne batem foarte aproape cu Kraft pentru piata in valoare”.