Ministerul Turismului va aloca un buget de media de aproximativ 2 Milioane de euro pentru campania de promovare a turismului pe piata internationala, dupa cum a declarat astazi Elena Udrea (foto), Ministrul Turismului, in conferinta de presa legata de lansarea campaniei de promovare a turismului in lume.
Semnata pentru BRD de catre agentia de publicitate ADDV Euro Rscg, costurile campaniei de creatie sunt asumate integral de catre BRD Societe Generale, devenita astfel sustinatoarea a turismului romanesc in urma unui parteneriat semnat astazi de Presedintele BRD, Patrick Gelin, si Elena Udrea, Ministrul Turismului, comunicare in urma careia celebrele personalitati din lumea sportului din campaniile BRD – Nadia Comaneci, Gica Hagi si Ilie Nastase - vor deveni si eroii principali ai campaniei de promovare a turismului romanesc peste hotare.
Intrebata de catre AdPlayers in conferinta de presa care sunt detaliile licitatiei de media, Elena Udrea, Ministrul Turismului a mai afirmat: „Este vorba de o singura licitatie legata de brandul turistic al Romaniei. Detaliile licitatiei vor fi cunoscute in cursul saptamanii viitoare (5 mai, n.r), atunci cand vom anunta si toate conditiile privind desfasurarea acesteia”.
Potrivit oficialilor de comunicare ai ministerului, conditiile concursului pentru contul de media vor fi cuprinse in caietul de sarcini al licitatiei care va fi pregatit in aceste zile de reprezentantii Ministerului Turismului.
„Ne propunem sa aducem mai multi turisti in Romania, iar turismul sa aiba o contributie mai mare la Produsul Intern Brut”, a mai adaugat Udrea, „Turismul a crescut fata de anul trecut cu 20%, ceea ce este enorm daca tinem cont ca suntem intr-o perioada de criza economica, si totodata fata de preocuparea institutiilor si oficialilor in turism, chiar si in conditiile in care infrastructura acestui domeniu nu este cea care ar trebui sa fie. Acest lucru ne demonstreaza ca turismul are un potential important, daca ar exista si o preocupare mai mare pentru el”.