(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Contul de PR Cramele Halewood s-a mutat, din ianuarie, in portofoliul la Rogalski Grigoriu Public Relations, dupa o licitatie cu 4 agentii, au afirmat pentru AdPlayers reprezentantii companiei, insa nu au dezvaluit numele participantilor.
Surse din piata serviciilor de relatii publice estimeaza bugetul de PR la peste 25.000-30.000 EUR.
Contactata de catre AdPlayers, Eliza Rogalski (foto ), Managing Partner al agentiei, a refuzat sa comenteze valoarea bugetului, motivand confidentialitatea contractului.
„A fost o selectie organizata in apropierea sarbatorilor de iarna”, a afirmat sefa agentiei, care mai spune ca acest an a inceput cu mult mai promitator decat 2009.
Potrivit responsabililor de comunicare, Rogalski Grigoriu Public Relations va asigura pentru clientul Cramele Halewood servicii de consultanta si media relations pe doua directii: comunicare corporate si comunicare de produs - pentru toate brandurile de vinuri.
In portofoliul companiei Cramele Halewood se afla marci de vinuri romanesti: Prahova Valley, Hyperion, Cherry Tree Hill, Halewood (Special Reserve si Private Reserve), Cantus, Single Vineyard, Premiat, Dreamer, Rhein Extra, Millennium, La Crama, precum si marci de vinuri de import: Torres, Antinori, Concha y Toro, Trapiche, Andre Lurton, Simonsig, Fournier Père et Fils, Hugel&Fils, Vega Sicilia, Vicente Gandia, Prunotto, Blue Nun, Gandia, Adega do Cantor, Tuzko Birtok, Errazuriz, Villa Maria, One World si Eisberg.
Recent, grupul de companii Halewood a numit si un nou responsabil de activitatile de marketing. Adriana Grecu este noul Director de Marketing al grupului care, din noua pozitie, se va ocupa de: managementul si promovarea de brand, strategia de marketing si de PR a companiei, propunerea si gestionarea bugetului de comunicare, promovarea imaginii companiei prin dezvoltarea de relatii cu mass-media, clientii si partenerii, precum si de actiunile specifice de PR, BTL si ATL.