( Adplayers, Iulian Toma ) Estimat de surse adplayers din piata de publicitate la 1,5 Mil. EUR, contul de media Volksbank a intrat in portofoliul Media Direction. Agentia de media din cadrul grupului de comunicare BBDO Romania a castigat bugetul in urma unui pitch in care, potrivit informatiilor adplayers, au mai participat companiile United Media si McCann Erickson.
Contactati de catre adplayers, reprezentantii agentiei Media Direction nu au comentat valoare bugetului.Colaborarea dintre MediaDirection si Volksbank a demarat deja de la inceputul lunii aprilie
“Am cautat un partener care sa ne inteleaga nevoile in profunzime si care sa aiba capacitatea de a aduce la masa solutii de comunicare viabile si inovative. In ceea ce ne priveste, credem ca am facut o alegere foarte buna”, a motivat aklegerea agentiei, Alfred Borcan, Director de Marketing Volksbank.
“Colaborarea proaspat inceputa cu Volksbank ne ofera oportunitatea dezvoltarii de proiecte cu adevarat deosebite. A fost un pitch solicitant, dar adevarata provocare abia acum incepe. Intreaga echipa lucreaza deja pe proiecte strategice pentru anul 2012. ”, spune Roxana Panturoiu, Client Service Director Media Direction.
Din partea Media Direction, au lucrat pe acest proiect Oana Padure (Managing Director), Roxana Panturoiu (Client Service Director), Mirabela Pricopi (Group Account Director), Octavian Matei (Creative Digital Manager), Alina Moldovan (Online Strategic Thinker) si Gabriel Patru (Integrated Communications Manager).
Mai mult in Licitatii