Pe langa agentia castigatoare, in concurs au mai fost Papaya, Havas (ADDV) si Propaganda. PR la Porter Novelli. Media la Media Investment (The Group)
Actualizare, 16 septembrie 2016, 16.00:
Initial anuntata de surse din piata ca a participat la concursul de publicitate, potrivit unor informatii adplayers de ultima ora, agentia Papaya Advertising nu a participat la licitatia pentru serviciile de creatie si strategie in campania de imagine Altex "Fara Teama". Papaya si-a incheiat colaborarea cu clientul in vara acestui an, dupa un parteneriat in care agentia de publicitate a administrat serviciile de creatie si strategie castigate in urma cu doi ani.
adplayers Iulian Toma
Creatia si strategia noii campanii Altex "Fara Teama" care va incepe din 15 septembrie este semnata de agentia de publicitate Cohnandjansen JWT, a afirmat pentru adplayers Luiza Afenduli (foto, dreapta), Media Manager la Altex.
Oficialul de media Altex nu a dezvaluit ceilalti participanti in concurs, insa a precizat ca decizia de alegere a serviciilor de creatie si strategie a avut loc la capatul unui proces complex de selectie inceput la sfarsitul anului trecut si incheiat in urma cu doua luni.
"Obiectivele campaniei sunt acelea de intarirea relatiei cu clientii si reconfirmarea pozitionarii pe piata - prin asuigurarea clientului cala Altex alege "Fara Teama" cele mai bune oferte de produse si servicii. Noua campanie isi propune sa duca mai departe conversatia cu clientul" a mai adaugat Tia Ghinea (foto, stanga) , Marketing manager, Altex care a prezentat noua campanie ce va intra pe ecrane din 15 septembrie.
Potrivit unor surse adplayers din piata de publicitate, echipa de creatie a agentiei condusa de Andrei Cohn a castigat contul dupa o licitatie la care au participat in concurs patru agentii. Pe langa Cohnandjansen JWT care a castigat contul de creatie si strategie, in licitatie au mai participat agentiile de publicitate Havas (ADDV) Bucuresti si Propaganda.
Bugetul de media Altex este administrat de agentia Media Investment (parte din holdingul The Group) iar serviciile de relatii publice si comunicare sunt administrate de Porter Novelli (The Group).
Prezentarea noii campanii Altex "Fara Teama" la Academia Titi Aur
Prezentarea noii campanii a avut loc la Academia Titi Aur, unde echipa de piloti a scolii a condus "fara teama" jurnalistii prin diferite situatii limita cu care se poate intalni un conducator auto in trafic. De la tamponari, rasturnari si cum trebuie se poate salva un participant la trafic din aceste situatii, pana la probe de maestrie ale pilotilor de incercari ca mersul pe doua roti sau redobanditrea controlului autovehiculului in situatia pierderii controlului, evenimentul de lansare Altex "Fara teama" a ridicat adrenalina participantilor care au revenit in siguranta cu picioarele pe pamant de la volanul sau habitaclul bolizilor cu puteri de pana la 450 CP.
Mai mult despre campania de imagine Altex "Fara Teama":
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama". Media la Media Investment (The Group).
Mai mult in Licitatii, Conturi