„Brandurile Nufar si Triumf sunt printre cele mai longevive din portofoliul Farmec, iar asta se datoreaza eficientei si calitatii produselor, dar si evolutiei lor permanente. Un pas firesc in acest proces continuu este o repozitionare, o modernizare in acord cu obiceiurile de consum si cu noile trenduri de comunicare” a spus Tudor David, Marketing Director Farmec.
AdPlayers. info
Oxygen va furniza servicii integrate de strategie de brand, comunicare ATL si social media, pentru repozitionarea brandurilor Nufar si Triumf, doua dintre cele mai cunoscute si mai apreciate branduri din portofoliul companiei.
„Brandurile Nufar si Triumf sunt printre cele mai longevive din portofoliul Farmec, iar asta se datoreaza eficientei si calitatii produselor, dar si evolutiei lor permanente. Un pas firesc in acest proces continuu este o repozitionare, o modernizare in acord cu obiceiurile de consum si cu noile trenduri de comunicare” a spus Tudor David, Marketing Director Farmec.
,,Vanzarile crescute ale acestor game din ultimii ani ne arata aprecierea tot mai mare a consumatorilor romani; raspunsul nostru se concentreaza in eforturile de a ne consolida relatia cu ei printr-o comunicare mai actuala, relevanta si eficienta. Iar agentia Oxygen ne insoteste in aceasta misiune cu multa creativitate si dedicare”.
Odata cu noul proces de selectie (pitch), Oxygen extinde aria de servicii oferite echipei de marcomm a Farmec si duce mai departe colaborarea inceputa anul acesta pentru servicii de comunicare corporate si de brand pentru companie si marcile din portofoliu.
„Pentru ca iubim brandurile cu traditie si cunoastem bine casele si familiile romanilor, ne-a bucurat oportunitatea de a gandi strategia campaniei de repozitionare pentru doua marci de curatenie atat de populare si apropiate de consumatorii din toate generatiile. Repozitionarea a venit ca un proces firesc pentru Nufar si Triumf, produse de incredere prezente de peste 40 de ani in casele romanilor. Iar campania integrata de comunicare va fi introdusa printr-un concept creativ autentic si actual, inspirat din preocuparile romanilor in noua realitate post-pandemica”, a declarat Cristiana Belodan, Strategy & Transformation Director Oxygen.
Pe termen lung, Farmec isi propune sa creasca, prin investitii sustinute, gamele de curatenie si dezinfectanti si este, in prezent, in curs de avizare a unei game si mai extinse de produse destinate protectiei populatiei. Farmec este una dintre cele mai mari companii romanesti din Romania, cu un portofoliu de peste 600 de produse cosmetice si de curatenie, reprezentate de peste 15 branduri, precum: Farmec, Nufar, Triumf, Gerovital, Aslavital, Doina, Dermofarm, Tarr, Lara s.a.
Cu birouri in Bucuresti si Cluj-Napoca, Oxygen este o agentie integrata de comunicare, iar portofoliul de clienti reuneste companii locale si internationale precum: Enel, Arctic, Farmec, Olympus, Betano, Moncler, BERD, Sensiblu, Garanti BBVA, Nestlé, Skoda, Total Romania, VEKA Romania, Huawei, Siniat – Grupul Etex, VEEAM, Fashion House, Selgros, Masculan, ATP Trucks, Email de Sighisoara, Patria Bank, Magna Pharm, Gregory’s Romania, Jerry’s Pizza, Sony Pictures AXN, PPD Romania, Gruppo Campari (Campari, Aperol), DELL, Skechers, Dentons, Don Pedro, Green Cola si multi altii.