Volkswagen tinteste cresterea eficientei serviciilor de marketing si scaderea bugetului cu pana la 30% pana in 2020, in timp ce investitiile in digital se estimeaza ca vor creste de la 25% din totalul cheltuielor de comunicare la peste 50%.
adplayers. Iulian Toma
Dupa un proces de selectie demarat in luna aprilie, Volkswagen a ales patru case de marketing si comunicare regionale pentru a gestiona mai eficient serviciile de comunicare pana in 2020.
Producatorului de origine germana a anuntat, luni, 26 noiembrie, ca serviciile de creatie si comunicare Volkswagen pentru America de Nord vor fi gestionata de WPP, in timp ce Volkswagen America de Sud si Europa raman la grupul Omnicom Group. Comunicarea Volksvagen pentru China va fi administrata de Cheil Worldwide.
Cu investitii in media de peste 1,7 miliarde de euro, prea mari potrivit aprecierilor oficialilor producatorului auto in luna aprilie, Volkswagen tinteste cresterea eficientei serviciilor de marketing si scaderea bugetului cu pana la 30% pana in 2020, in timp ce investitiile in digital se estimeaza ca vor creste de la 25% din totalul cheltuielor de comunicare la peste 50%.
Mai mult in Licitatii, Conturi