Noul marketing Provident pastreaza agentiile: Initiative, Jazz si RogalskiDamaschin
adplayers. Iulian Toma
Marketingul se schimba, agentiile raman. Dupa numirea Marilenei Barliga, Head of Marketing, Provident pastreaza agentiile care ofera in prezent serviciile de marketing si comunicare: Initiative, Jazz si RogalskiDamaschin.
“ Evaluarea si selectarea agentiilor se face conform unor proceduri interne, la intervale prestabilite: 1 an pentru partenerii standard, 2-3 ani pentru partenerii strategici - agentia de media si agentia de creatie” au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare Provident, intrebati daca numirea noului sef de marketing va aduce schimbari in portofoliul de agentii.
“In functie de strategia comerciala si de brand pentru anul viitor, vom decide daca vom face sau nu aceasta selectie in 2016. Momentan nu am luat nicio o decizie in acest sens, urmand sa avem mai multe informatii undeva la sfarsitul acestui an” au mai subliniat oficialii Provident.
In prezent, serviciile de marketing si comunicare Provident sunt asigurate astfel: Initiative – agentia de media, Jazz – agentia de creatie, Rogalski Damaschin – agentia de PR.
Mai mult in Licitatii
Citeste si:
Head of Marketing nou la Provident