Cu un buget estimat de surse adplayers din piata de media intre 150.000 si 200.000 de euro, campania de comunicare Omnisana se desfasoara in print, online si POSM.
Potrivit oficialilor de comunicare ai campaniei, proiectul a fost castigat in urma unui pitch, cu o idee creativa ce vorbeste despre fragilitatea fiintei umane din punctul de vedere al sanatatii. Principalele beneficii ale produsului fac trimitere la reteaua extinsa de furnizori de sanatate, serviciul call-center disponibil 24 h din 24 si gama larga de servicii medicale acoperite.
“Ne-am dorit o perspectiva noua asupra acestui tip de asigurare, fara oameni care zambesc si fara exagerari ale lucrurilor care ti se pot intampla” explica Ion Mincu Radulescu, Head of Marketing Omniasig VIG, alegerea mesajului campaniei.
“Intr-o lume care debordeaza de mesaje de tipul: «Esti cel mai puternic, nimic nu te poate infrange. Esti independent. Esti stapanul propriei vieti.», oamenii ajung sa creada ca sunt intr-adevar invincibili chiar si cand vine vorba de sanatate, uitand insa ca acesta este un aspect foarte delicat si ca oricand se poate intampla ceva nedorit”, a spus Remus Frunza, Managing Director The Ad Store.
Mai mult in Licitatii