Licitatie ING Mid Corporate Banking la Rusu+Bortun
Marti, 16 Martie 2010


 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

In urma unui pitch desfasurat in luna februarie, agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers™ a castigat contul de strategie si creatie al ING pentru Mid Corporate Banking. Potrivit informatiilor AdPlayers, contul ar putea fi estimat intre 100.000 si 200.000 EUR pe an.

“A fost o competitie la care merita sa participam. chiar daca nu am fi castigat-o"a declarat pentru AdPlayers Catalin Rusu, Mananging Partner si Creative Director, despre castigarea contului de creatie si strategie. "Ne bucuram foarte mult ca am avut o idée care ne-a condus la castigarea licitatiei. Un pitch care cred ca ne ajuta la pozitionarea Rusu + Bortun ca agentie de strategie si manifestare de brand”. Oficialul agentiei nu a comentat informatile privind valoarea bugetului.

Chiar daca nu a dezvaluit numele participantilor, Iosefina Frolu, Director Marketing si Comunicare ING Commercial Banking a afirmat: “Am vazut 3 agentii foarte entuziaste si pregatite sa abordeze un subiect destul de dificil. Echipa  Rusu+Bortun Brand Growers™ a reusit sa transpuna mesajul nostru intr-un concept surprinzator si relevant. Ne asteptam la o colaborare pe masura”

Pe langa ING Bank, portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Turul Phenomenal Gillette), EuroMiniStorage, Cosmote, Hostway Romania, Explore Travel, Grupul Realitatea Catavencu, Medicover Romania, Italoparts Holding, Conadi Real Estate, Romspedition Logistik (Auto1one), Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Samsung Romania, Unilever (Rama, Becel), Technophar.


PUBLICITATE: