IAA Romania a ales agentiile Prospero ( advertising ) si V+O Communication ( PR ), pentru continuarea campaniei de educare pentru un stil de viata sanatos in 2009, in urma unei licitatii la care au participat 10 agentii de comunicare, anunta responsabilii de relatii publice ai campaniei.
“Agentiile partenere in aceasta campanie, V+O Communication si Prospero, au demonstrat atat o excelenta intelegere a stilului de viata actual al romanilor cat si gandire strategica si capacitatea de a aborda proiectul intr-un mod integrat”, declara Victor Dobre (foto), Director General, IAA Romania.
Demarata in 2008 de IAA impreuna cu agentia Odyssey Communication, campania de educare cu privire la stilul de viata sanatos are 2 piloni principali: nutritie echilibrata si exercitiu fizic, si isi propune sa continue si in acest an educarea consumatorilor in vederea adoptarii unui stil de viata echilibrat.
Campania se va desfasura incepand cu luna iunie si va continua pana in decembrie 2009. Comunicarea va fi una integrata cu tactici de comunicare conventionale si neconventionale in prima faza pentru a ajuta la constientizarea stilului actual de viata al romanilor, in care un rol important il au alimentatia si activitatea fizica, si apoi prin educarea publicului larg.
Parte dintr-o serie initiata intr-un efort comun de industria de publicitate sub umbrela IAA Romania in parteneriat cu Consiliul National al Audiovizualului, proiectul este sustinut de companiile Agrana Romania, Coca-Cola Romania, Hochland Romania, Kraft Foods Romania, Mars Romania, Nestle Romania, Unilever South Central Europe.