Licitatie Cif & Domestos cu Engines si Odyssey, "curatata" de McCann Erickson cu "Harnici si Darnici"
Marti, 10 Aprilie 2012



(Adplayers, Iulian Toma) Licitatia pentru alegerea agentiei de creatie Cif & Domestos a fost "curatata" de propunerea „Si Harnici si Darnici” de la McCann Erickson, dupa un pitch cu Engines si Odyssey, au afirmat reprezentantii de relatii publice ai campaniei.

 

Contul de media este administrat de Mindshare, iar de serviciile digitale se ocupa Senior Interactive (online) si Syscom Digital (mobile marketing). Contul de relatii publice si comunicare este administrat de McCann PR.

 

Oficialii de relatii publice nu au dezvaluit nivelul investitiilor in comunicare. Potrivit unor surse adplayers din piata, fara a lua in considerare cheltuieli de creatie, productie si administrare, doar bugetul de media al campaniei Si Harnici si Darnici de la Cif&Domestos ar putea depasi 300.000 – 350.000 euro.


Mai mult in Licitatii

Despre McCann Erickson, McCann PR, Syscom Digital.

 

 

 


PUBLICITATE: