Incepand de marti (8 decembrie) si pana la sfarsitul saptamanii in curs, Bricostore a chemat in licitatie de media trei agentii specializate: Zenith Media, agentia de media care administra contul pana in prezent, alaturi de alte doua companii: Media Investment (The Group) si Mediaedge:cia, dupa a afirmat pentru AdPlayers, Ruxandra Vasile, Specialist Marketing la Bricostore.
Media Investment nu este nici ea straina de contul de media. Agentia de media din cadrul The Group a derulat una din campaniile recente, fara sa fi castigat contul in urma unei licitatii. Intrebata cum comenteaza alegerea Media Investment pentru una din campaniile de comunicare in media, fara organizarea unui pitch, Ruxandra Vasile a motivat: „Nu aveam un contract de exclusivitate cu Zenith Media. Bricostore mai apeleaza uneori si in mod direct la alti furnizori de servicii de media”.
Intrebata cum s-a facut totusi selectia ofertei Media Investment pentru derularea campaniei, reprezentanta Bricostore spune ca agentia de media de la The Group a avut costuri foarte bune. Rugata sa precizeze daca acestea erau mai bune decat cele de la Zenith Media, Ruxandra Vasile a afirmat ca nu comenteaza subiectul.
Potrivit responsabilului de marketing, modul in care au avut loc colaborarile pe serviciile de media de pana in prezent nu avantajeaza niciun jucator in cursa pentru contul Bricostore. Pe langa strategie si conditii de cumparare de media (media planning & buying), printre cererile enumerate de client se numara cunoasterea pietei de retail, criteriu unde toate cele trei agentii invitate stau foarte bine, dupa cum a adaugat specialistul de marketing. Oficialul de marketing mai precizeaza ca decizia finala privind alegerea noului furnizor de media va fi luata cel mai probabil dupa data de 15 decembrie, insa inaintea sarbatorilor de iarna.
Surse AdPlayers estimeaza contul de media Bricostore la aproximativ 2 Milioane EUR, anual. Ruxandra Vasile nu a comentat estimariledin piata, spunand ca este dificil de facut estimari cat inca se mai lucreaza la proiectiile de buget viitoare.
Informatiile solicitate Ruxandrei Vasile vin la scurt timp dupa ce AdPlayers a scris despre despartirea de Bricostore a fostului responsabil de marketing. Razvan Iancau, fost manager al reletei Snack Attack de la Vel Pitar, cel mai recent marketing manager al Bricostore, „a zburat” din companie dupa numai 2 luni de activitate. In ciuda scurtei perioade de lucru in companie, se pare ca cele doua luni au fost suficiente omului de marketing pentru a schimba furnizorul de media al uneia dintre campaniile de media Bricostore, ci si pe cel pentru un buget de tipar evaluat de surse AdPlayers la cateva milioane de euro. Despre acest subiect, intr-un nou articol in seria AdPlayersEXCLUSIV, din Licitatii.