(AdPlayers.ro, Irina Toma)
In urma unei licitati organizate recent, Propaganda a castigat actiunile de BTL ale marcii Tchibo. Agentia va asigura pentru portofoliul marcii Tchibo servicii de strategie, creatie, account handling, productie si DTP pentru proiectele dezvoltate pe piata locala.
“Un brief complex care ne-a impins sa gasim solutii care sa raspunda cat mai bine contextului de piata in care este prezenta marca Tchibo, situatiei actuale a marcii si planurilor de viitor”, a declarat Madalina Oanta (foto), Client Service Director Propaganda, in urma castigarii licitatiei.
„La fel de imbucuratoare ca vestea castigarii pitch-ului, a fost si cea ca pe parcursul anului 2008, ne vom ocupa si de proiectele unui al doilea brand din portofoliul Tchibo – anume, Davidoff”.
Pe langa Monica Radulescu – Marketing Director si Carla Zgripcea - Brand Manager de la Tchibo, la licitatia castigata de Propaganda a participat o echipa formata din Adrian Tuluca – Managing Director, Simina Leotescu – Head of Strategy, Madalina Oanta – Client Service Director, Andrei Tripsa – Creative Director, Costin Milu – Senior Copywriter, Ionut Pascu – Art Director si Bogdan Huma – Copywriter.
Pentru noile proiecte, din echipa de Client Service a agentiei vor face parte: Sonia Vlad – Account Director, Miruna Pop – Account Manager, Miriam Ivanescu – Account Executive si Andrei Tudorache – Account Junior.