Licitatia pentru contul Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde, la Ogilvy One
Miercuri, 23 Septembrie 2009
 (AdPlayers.ro, Irina Toma)

OgilvyOne a fost desemnata agentia de publicitate a brandului Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde, o marca a GlaxoSmithKline (GSK). Agentia este responsabila cu dezvoltarea comunicarii marcii in Romania, in urma unei licitatii organizate la mijlocul acestui an. Campania de comunicare va debuta la inceputul lunii octombrie cu spotul „Varsta nu conteaza”.

"Ogilvy a prezentat un concept atractiv pentru fiecare dintre noi, exprimand o idee simpla si adevarata - atunci cand te simti bine, arati mai tanara, iar varsta biologica nu mai conteaza”, a spus Roxana Carausu, Brand Manager GSK.

„Este o idee pe care o consideram potrivita pentru noul nostru produs, Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde, pentru ca vorbeste despre principalele sale beneficii: o stare buna, fizica si pishica, un tonus care ne poate face sa ne simtim mai tinere, in fiecare zi." 


PUBLICITATE: