(AdPlayers.ro/News, Irina Toma)
Agentia GAV | Scholz&Friends a castigat licitatia organizata de compania producatoare de vinuri Cramele Halewood. In urma licitatiei, GAV va oferi servicii de comunicare ce includ atat branding, cat si advertising.
“ Se leaga o prietenie intre noi si asta ma bucura cel mai mult, pentru ca, pana la urma, acestea sunt scopul si filozofia Scholz&Friends”, a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV | Scholz&Friends. „In plus, ce poate fi mai frumos si mai motivant decat sa lucrezi pentru un produs ca vinul”.
Compania Halewood International Ltd a fost infiintata in 1978 de catre John Halewood iar din 1987, a inceput sa importe vinuri din Romania. Zece ani mai tarziu, Grupul Halewood infiinteaza prima subsidiara in Romania, devenind totodata cel mai mare importator de vinuri romanesti in Marea Britanie.
Dupa o investitie totala de peste 10 milioane de dolari, Grupul Halewood are astazi trei subsidiare in Romania: pentru viticultura, vinificatie si comercializarea vinurilor. Portofoliul de branduri Halewood Romania cuprinde Cherry Tree Hill, Byzantium, Prahova Valley (Prahova Valley Special Reserve, Prahova Valley Reserve Prahova Valley Clasic), Private Reserve, Special Reserve, Premiat Reserva, La Crama, Rhein Extra, Millennium, Red Square si Caribbean Twist.
AdPlayers.ro/File
GAV (prescurtarea de la Generic Audiovizual SRL) si-a inceput activitatea in anul 2003, impreuna cu atelierul de marketing cultural Balkanski, sub denumirea de gav/balkanski. In 2005, s-a afiliat retelei internationale Scholz&Friends, luand denumirea GAV Scholz&Friends Bucuresti.
Printre clientii si partenerii agentiei se numara: Asociatia pentru Relatii Comunitare Romania, Brita, DaimlerChrysler/Mercedes, Ministerul Culturii si Cultelor/Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007, Raiffeisen Leasing, Sibiu Jazz Festival, Unilever si Unity.