( AdPlayers, Iulian Toma )
Demarata dar si stopata la fel de repede la sfarsitul anului 2010, licitatia Romtelecom pentru selectia furnizorilor de servicii de marketing si comunicare incepand din 2011 nu a fost inca reluata nici la inceputul lunii martie.
Contactati de catre AdPlayers, oficialii de comunicare Romtelecom nu au oferit un raspuns in privinta amanarii procesului de relansare a licitatiei promis la sfarsitul anului trecut, insa au precizat ca vor reveni cu noutati atunci cand acestea vor aparea.
Romtelecom a lansat la sfarsitul anului trecut un amplu proces de selectie a furnizorilor de servicii pe marketing si comunicare, inclusiv servicii interactive. Schimbari ulterioare ale strategiei companiei au facut ca procesul sa fie amanat pentru inceputul acestui an.
In prezent contul este administrat de Graffiti BBDO ( servicii de creatie si strategie) si United Media (servicii de media). Din informatiile AdPlayers procesul de selectie se asteapta sa fie reluat foarte curand. Surse apropiate procesului de selectie spun ca preluarea BOOM TV de catre Romtelecom, anuntata chiar astazi, ar fi putut amana creionarea obiectivelor de marketing pe anul in curs.
Mai mult in Romtelecom, Licitatii