Licitatia pentru serviciile de strategie si creatie Romtelecom a intrat in line dreapta. Potrivit unor surse din piata de publicitate in aceasta perioada se consuma ultima etapa a evaluarii agentiilor participante. Contactati de catre AdPlayers, oficialii de comunicare Romtelecom au confirmat evaluarile finale ale agentiilor partivcipante, insa nu au dezvaluit finalistii procesului de selectie:
"La acest moment ne aflam in faza finala cu evaluarea competitorilor pentru licitatia privind serviciile de creatie, initiata de Romtelecom", a afirmat, pentru AdPlayers, Cristina Popescu, PR General Manager la Romtelecom.
AdPlayers scria inca de la inceputul lunii noiembrie despre desfasurarea licitatiei. Totatunci, Alfred Borcan, Director Coordonator Comunicare Marketing, Segment Rezidential, Romtelecom, oferea si un termen de evaluare in prima etapa a licitatiei, programat atunci in a doua jumatate a lunii noiembrie. „Pentru dezvoltarea conceptelor creative, termenul este de trei saptamani si ne asteptam ca agentiile participante sa aiba capacitatea de a raspunde unei asemenea provocari, avand in vedere ca in multe cazuri concrete se lucreaza cu asemenea termene, dat fiind domeniul telecom in care operam si care se misca foarte rapid”, afirma oficialul de marketing, pe 10 noiembrie, pentru AdPlayers.
Pana in prezent, contul de creatie si strategie Romtelecom a fost administrat de doua agentii - Grey Bucuresti (Romtelecom, Clicknet) si Headvertising (Dolce). Dupa toate probabilitatile, in urma procesului de selectie initiat la inceputul lunii noiembrie, recomandarea de la centru a companiei este de a numi o singura agentie care se va ocupa de toate conturile de creatie si strategie.