„Romania este o piata cheie pentru dezvoltarea OPPO in regiune. Anul acesta vom continua sa ne concentram pe proiecte care sa consolideze pozitionarea si reputatia brandului OPPO pe piata romaneasca. Atentia orientata catre client si performanta sunt doar cateva dintre valorile comune care stau la baza acestui parteneriat ”, a declarat Alexandra Raut (foto), Head of Marketing OPPO Romania.
AdPlayers. info
Oxygen a fost selectata agentia de comunicare pentru brandul OPPO, lider mondial in domeniul tehnologiei. Oxygen va coordona serviciile de relatii cu presa, social media si influencer marketing.
„Romania este o piata cheie pentru dezvoltarea OPPO in regiune. Anul acesta vom continua sa ne concentram pe proiecte care sa consolideze pozitionarea si reputatia brandului OPPO pe piata romaneasca. Atentia orientata catre client si performanta sunt doar cateva dintre valorile comune care stau la baza acestui parteneriat ”, a declarat Alexandra Raut, Head of Marketing OPPO Romania.
Brandul OPPO a fost lansat pe piata locala in 2020, aducand in Romania produse premium inovatoare si servicii post-vanzare de calitate. In doar doi ani, OPPO a reusit sa cucereasca simpatia romanilor si a devenit un competitor important in topul jucatorilor din piata de stelefonie mobila, fiind brandul cu cea mai dinamica evolutie de pe piata locala.
„Parteneriatul cu OPPO se bazeaza pe obiective ambitioase, performanta si oameni care investesc energie si pasiune in ceea ce fac. Odata cu acest pitch, Oxygen a castigat oportunitatea de a scrie mai departe povestea OPPO, un brand cu reputatie internationala, alaturi de care suntem convinsi ca vom dezvolta campanii de comunicare inovatoare”, a declarat Andreea Filip, New Business Director OXYGEN.
Cu birouri in Bucuresti si Cluj-Napoca, Oxygen este o agentie integrata de comunicare, iar portofoliul de clienti reuneste companii locale si international.
Mai mult in Licitatii, Business, PR