Licitatia Depanero la McCann Bucuresti
Joi, 30 Octombrie 2014
 
Prima
campanie de comunicare semnata de McCann Erickson pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter

 adplayers. Info

In urma unei licitatii, Depanero a ales agentia McCann Bucuresti pentru serviciile de creatie, incepand din luna septembrie 2014. Campania „Salveaza Numarul” a fost lansata luna octombrie 2014 si este prima campanie de comunicare dezvoltata de agentia McCann Bucuresti pentru Depanero.

“Am ales serviciile de creatie ale McCann Bucuresti datorita strategiei si solutiilor creative propuse. Suntem un brand la inceput de drum si aveam nevoie de un concept actual, ancorat in realitate, simplu si de impact. McCann a reusit sa atinga toate punctele exprimate in brief si  ne-au propus o solutie care se pliaza pe obiectivele companiei ”, a spus Adrian Antohi, Director General, Depanero.

Depanero este o companie 100% romaneasca, care in 2014 a trecut printr-un proces de rebranding, anterior numindu-se Servskills. Depanero ofera servicii de reparatii electronice si electrocasnice, atat in garantie cat si post-garantie si este singura companie de acest gen cu acoperire nationala. Campania dezvoltata de McCann Bucuresti se numeste „Salveaza numarul” si va fi activa pe toata durata anului 2014.

„Pentru ca Depanero repara ce bagi in priza, scopul acestei campanii este sa ii convinga pe oameni sa memoreze numarul *4114 ca solutie unica pentru orice problema electronica sau electrocasnica” a declarat Sebastian Olar, Group Creative Director McCann Bucuresti. „Conceptul campaniei porneste de la observatia ca atunci cand ti se strica un aparat, vrei sa suni pe cineva, dar de obicei nu ai pe cine. Executiile ilustreaza absurd situatii in care oameni din agenda telefonului tau vin si incearca sa te ajute. In zadar, evident”

 

„Spoiler alert: in spoturile TV veti vedea rugbysti care darama frigidere, magicieni care taie masini de spalat in doua, macelari care ciopartesc tablete, psihologi care incearca sa convinga televizorul sa se repare singur si foste prietene nervoase care distrug laptopuri. Comunicarea campaniei va fi realizata pe TV, radio, outdoor, print, online, in-store, dar si prin proiecte speciale. Spoturile TV au fost regizate de Shahar Segal si produse de Mitra Film.

Mai jos gasiti primele 3 spoturi Depanero realizate de McCann Erickson pana in prezent:

https://www.youtube.com/watch?v=rToIIweAkHk

https://www.youtube.com/watch?v=jXG36JOFrRw

https://www.youtube.com/watch?v=lNJ31gpptDY

Credite:

Din partea Depanero, echipa implicata in realizarea campaniei este formata din: Adrian Antohi – General Manager,  Catalin Carcu - Commercial Director, Carmen Slavu – Marketing Consultant.

Echipa McCann Bucuresti care a contribuit la aceasta campanie este formata din: New Business Director: Beatrice Iftimi, Head of Strategy: Diana Ceausu, Strategic Planner: Bianca Manescu, Account Manager: Cristian Calinescu, Group Account Director: Gabriela Alexandrescu, , Sennior Account Manager: Simona Geaca, Account Executive: Ionela Tatu, Executive Creative Director: Catalin Dobre, Group Creative Director: Sebastian Olar, Art Director: Arpad Fekete, Senior Copywriter: Radu Constantinescu, Copywriter: Alexandru Vasile, Head of AV Production: Tiberiu Munteanu, AV Producer: Alexandru Platon


PUBLICITATE: