Licitatia Bosch a fost castigata de Notorious, insa, la propunerea agentiei, cele doua parti au renuntat la colaborare
Luni, 21 Ianuarie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

“In a doua parte anului trecut Robert Bosch a organizat o licitatie de evaluare, procedura standard pe care compania o utilizeaza ca parte din strategia sa de marketing”, a declarat pentru AdPlayers, Bogdan Alexandrescu, Managing Director al agentiei de publicitate Notorious.

 

„Licitatia, care s-a finalizat in septembrie 2007, a fost castigata conform tuturor criteriilor de selectie, de catre Notorious, la o distanta apreciabila fata de celelalte agentii participante, printre care si Grey”, spune managerul agentiei, la scurt timp dupa ce agentia de publiciatte Grey a anuntat castigarea contului Bosch.

 

„Analizand totusi conditiile de atunci si perspectivele colaborarii cu Robert Bosch (clientul agentiei noastre din 1997) la momentul respectiv, ne-am exprimat dorinta de a nu oferi in continuare pentru 2008 servicii de strategie si creatie, in ideea in care o perioada de pauza ar putea conduce la rezolvarea unor probleme de comunicare pentru ambele parti. Prin urmare am renuntat, de comun acord cu clientul, cel putin pentru o perioada, la colaborarea dintre companiile noastre”, conchide Bogdan Alexandrescu.

 

Declaratia managerului Notorious vine ca reactie a unei comunicari Grey Bucuresti, care anunta castigarea contului de strategie si creatie Bosch in urma unei competitii foarte stranse, in urma careia Grey a fost aleasa agentia ce se va ocupa de comunicarea integrata pentru Bosch.

 

Notorious oferea servicii de comunicare pentru Robert Bosch inca din 1997. Agentia a administrat comunicarea Bosch pentru diviziile Bosch Security Systems, Scule Electrice, Termotehnica (Junkers) si Automotive pana la sfarsitul anului 2007. 


PUBLICITATE: