(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Contul de BTL Camel a fost castigat de DRAFTFCB, in urma unui pitch ( licitatie ) organizat de Japan Tobacco International Romania (JTI), potrivit unei informari remise AdPlayers de catre reprezentantii agentiei de publicitate.
Conform agentiei conduse de Bogdan Santea (foto), licitatia a avut in vedere dezvoltarea platformei de BTL in plan local, iar agentia DRAFTFCB va oferi brandului detinut de JTI servicii de strategie si creatie, dezvoltare si implementare de programe de BTL. Agentia va incepe implementarea conceptelor creative pentru Camel in cea de-a doua parte a anului 2008.
„Sunt mandra de colegii mei, care au format o echipa energica si foarte creativa pe parcursul celor trei luni de zile in care s-a muncit pentru acest pitch”, a spus Andrada Seitan, New Business Director DRAFTFCB. A fost un proiect dificil, dar rezultatul ne-a rasplatit din plin eforturile!”
Camel este unul dintre principalele branduri premium detinute de compania Japan Tobacco International. Creatorul amestecului de tutun „American Blend”, potrivit agentiei, Camel detine locul 5 in clasamentul celor mai vandute tigarete la nivel global.