Legende Urbane: Safire Rosii este Lucrarea Lunii Septembrie in Top 3 ADC
Marti, 08 Octombrie 2019

Legende Urbane: Safire Rosii este Lucrarea Lunii Septembrie in Top 3 ADC



Luna septembrie a Top 3 ADC aduna - in categoriile Digital, TV si Experiential/BTL - 15 proiecte si 10 agentii castigatoare. Toamna aduce, astfel, campanii diverse, despre inceperea scolii, noutati in the food corner, pariuri si meme-uri, dar si idei de viitor, despre trainicie si responsabilitate fata de ce ne inconjoara. Lucrarea Lunii este al treilea episod al seriei Legende Urbane, care poarta numele Safire Rosii si este semnat de MullenLowe Romania pentru Lidl – Camara Noastra. 

 


LUCRAREA LUNII


Al treilea episod al seriei Legende Urbane castiga Lucrarea Lunii si Locul 1 in categoria Digital.

Proiect marca MullenLowe Romania si Lidl – Camara noastra, Safire rosii, povesteste incercarea nereusita a fatarnicului Narcis de a-si jefui partenera pentru a fugi in America. Episodul face parte dintr-o serie de 4 povesti interactive, lansate de-a lungul anului, care prezinta mancarea romaneasca traditionala prin: legende urbane, mituri culinare si povesti cu parfum de epoca interbelica.


Echipa creativa este formata din Group Creative Directors: Silviu Antohe | Art Director & Mihai Costache | Copywriter.


Costin Bogdan, Creative Director | McCann Worldgroup Romania & vicepresedinte ADC*RO, declara: 

„E buna povestea si e bine pusa in scena. E genul ala de continut la care vrei sa te uiti. Felicitari echipei!”



DIGITAL        


Locul 2 in categoria Digital este video-ul Back to haos, realizat de Next Advertising pentru Bringo.ro.
Un hit R&B despre intoarcerea la responsabilitatile legate de inceperea scolii si despre faptul ca parintii nu trebuie sa treaca singuri prin haosul pregatirilor, pentru ca Bringo.ro este un ajutor de nadejde care intelege presiunea lucrurilor. 

Echipa este formata din: Oana Banica | Copywriter, Alexandra Baciu | Art Director &  Andrei Tripsa | Creative Director. 


Locul 3 in categorie obtine campania pentru Hope and Homes for Children - Testamentul lui Rebengiuc, realizata de agentia Papaya Advertising. Spotul reaminteste de faptul ca nu timpul le rezolva pe toate, ci oamenii. Tocmai de aceea, misiunea organizatiei Hope and Homes for Children – de inchidere a tuturor institutiile de tip vechi din Romania – propune inlocuirea sistemului institutional de protectie a copilului cu unul bazat pe conceptul familial. 


Tot Locul 3 este si campania N-are cum!, pentru Stanleybet. Seria de spoturi spune povestea Pariul lu' Micutzu, care, alaturi de amicul sau, Nicu, pariaza pe fiecare situatie intalnita: daca Musculosului i se rup sau nu plasele, daca intalnirea Tocilarului va avea loc sau nu; sau in ce stare se afla Petrica. Astfel, oricine poate paria online deznodamantul video-ului, iar rezultatul este postat ulterior pe site.

Echipa creativa: Micutzu’ | Content Creator & Fractal Communications. 


Mentiunile categoriei Digital sunt urmatoarele: 


Casa noastra arde – este mesajul dexonline.ro care, pe 20 septembrie 2019, a participat la greva climatica globala prin inchiderea site-ului si postarea unui mesaj informativ cu enumerarea consecintelor aparute din lipsa de interes. Scopul grevei este sa atraga atentia lumii (atat guvernelor, cat si populatiei) ca schimbarile climatice sunt o problema reala si urgenta. 


Hai sa ne unim meme cu meme este un proiect semnat de MRM//McCann Romania si ROM, aparut ca reactie la celebrul tweet scris de Elon Musk in care descopera asemanarea dintre steagurile Romaniei si Ciadului si se intreaba cum de lumea nu vorbeste despre asta. Campania pune la dispozitie crearea de meme-uri pe site, in care romanii pot arata numeroasele asemanari dintre Romania si restul tarilor. Echipa: Madalina Pop | Copywriter & Ionut Raicu | Art Director.


Veka - 50 de ani este campania realizata de Jazz Communication pentru a arata diferenta dintre Veka si termopane. Pentru ca Veka este un sistem de ferestre si usi clasa A, care dureaza peste 50 de ani si este montat dupa planuri bine stabilite cu specialisti in domeniu, Emil are diverse reactii amuzante de frustrare pentru a-i face pe cei din jur sa invete diferenta dintre Veka si termopane. Echipa: Andrei Stanciu, Mihai Berbec | Copywriters & Mircea Vlase | Art Director.


TV


In categoria TV, Locul 1 revine campaniei Cea mai #fresh gasca, care continua video-urile Sprite Haters prin povestile reale ale unor adolescenti care au avut curajul sa isi urmeze visurile in ciuda obstacolelor. Samir, Ioana, Razvan si Iasmina si-au spus povestile pe pagina de Facebook Sprite si au reusit sa fie parte din spotul Sprite pentru a-si face publica victoria impotriva haterilor. Echipa: Iaona Enache | Group Creative Director & Corina Ionita | Head of Art, din partea MRM // McCann.


Locul 2 in categorie este campania KFC - Crispy Hot Dog, realizata de Paula Ionescu | Copywriter & Mihai Constantinescu | Art Director din partea McCann Worldgroup. Spotul anunta noul sortiment din meniul KFC – Crispy Hot Dog, o idee revolutionara care pune intrebarea „De ce nu?” atunci cand toti ceilalti intreaba „De ce?”.


La egalitate, pe Locul 2 se afla proiectul OLX – Locuri de munca, realizata de Publicis Romania. Spoturile prezinta diversitatea locurilor de munca, pentru ca, desi sunt incadrate in aceeasi titulatura, functiile activeaza in segmente de piata diferite. Echipa este formata din: Mihnea Gheorghita | Copywriter & Alex Deaconu | Art Director, Group Creative Directors: Romulus Petcan si Gabriel Gherca. 


McDonald's - McCombo. Mereu. La super pret. castiga Locul 3 in categoria TV.

In timp ce indragostitii sau prietenii isi doresc ca totul sa ramana mereu ca in acel moment, McDonald’s chiar o face, prin McCombo care e mereu la super pret. Campania este realizata de Ioana Gheata | Senior Art Director & Bogdan Raileanu | Senior Copywriter, Simona Sava | Copywriter, din partea DDB Romania. 


Mentiunile categoriei TV sunt: 


Campania All you can eat, creata de McCann Worldgroup pentru Pizza Hut, vine in ajutorul tuturor, pentru ca urmeaza Mercur Retrograd, o perioada astrala foarte incarcata, in care ghinionul si tensiunea sunt la fiecare pas. Astfel ca Pizza Hut vine cu meniul surpriza All you can eat pizza. Echipa creativa: Simina Zidaru | Copywriter & Alina Nechita | Art Director.


Lumea cu imaginatie, campanie realizata de Next Advertising pentru Noriel, aduce la viata sufletele jucariilor cu ajutorul copiilor. Pentru ca in lumea imaginatiei, jucariile prind viata si isi pun intrebari despre lumile paralele. Echipa creativa: Andrei Tripsa | Creative Director, Sabin Staicu | Creative Consultant, Diana Bercu | Copywriter & Alexandra Baciu | Art Director.  


#ImpreunaMaiBuni este proiectul semnat de McCann Worldgroup pentru colaborarea dintre Vodafone si UPC. Spotul prezinta avantajul de a fi impreuna si de a aduce ce e mai bun de la fiecare. Astfel Vodafone si UPC unesc cea mai buna retea de date mobile, cel mai mare numar de canale TV si cea mai buna experienta WiFi, in acelasi loc. Echipa: Ovidiu Juravle | Senior Art Director & George Lupeanu | Senior Copywriter.



EXPERIENTIAL / BTL


In categoria Experiential/BTL, castiga Locul 1 Untold Haunted Camping - activarea KFC care a oferit o posibilitate anormala de cazare, in padurea Hoia Baciu, in timpul festivalului Untold, pentru 12 tineri curajosi. Untold Haunted Camping, protejat de sosul de usturoi de la KFC, este un proiect semnat de Alex Constantin, Catalin Badila | Copywriters & Mihai Stoica, Calin Radu | Art Directors, din partea MAINSTAGE | THE AGENCY.

 

ADC lanseaza in fiecare luna un call public pentru agentii, freelanceri si pasionati de publicitate sa trimita idei, proiecte, initiative creative proprii sau vazute in piata spre a fi notate de catre membrii ADC*RO. Printre cele mai importante proiecte ADC Romania se numara: Scoala ADC*RO, ADC Focus si Top 3 ADC. Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Misiunea organizatiei este de a conecta si de a aduce impreuna cele mai puternice talente creative si de a le pune la dispozitie instrumente prin care sa se manifeste cu solidaritate, generozitate si excelenta profesionala.

Mai mult in Conturi, Creatie, Campanii, Festival

 

PUBLICITATE: