Pe fondul unei industrii macinate de lupta pentru preturi, 70% din publicitatea OOH ar putea disparea, potrivit unor specialisti din media de profil.
Legea care ar urma sa reglementeze publicitatea stradala desfiinteaza panourile in apropierea intersectiilor, reclamele aflate la mai putin de 100 metri urmand sa fie practic desfiintate. Framantate de conditiile economice si asa dificile, multe dintre companiile care ofera servicii de media sau de productie isi pun intrebarea daca acest sector de activitate ar mai putea exista.
Avand o asociatie a publicitatii exterioare practic desfiintate, consultarile cu cativa jucatori din piata nu au adus nimic bun la masa negocierilor cu institutiile care au trimis legea in Senat ci dimpotriva. Divergentele de opinii ale unor companii privind viitorul cadrul legislativ in cadrul caruia ar trebui sa functioneze in urmatorii ani publicitatea exterioara din Romania ar putea taia din spatiul public un business de media intre 20 si 30 Milioane de euro.
Detalii si opinii de la jucatorii din piata, in zilele urmatoare, in AdPlayers.
Mai mult in AdPlayersCRITIC, OOH