Lansare de zeci de mii de euro in HoReCa. Campanie Republika pentru Halewood Wines
Miercuri, 17 Iunie 2015
 adplayers. Iulian Toma

Lansare HoReCa de la Halewood Wines dezvoltata de Republika. Potrivit agentiei, campania de comunicare „Descopera bogatiile Byzantului!” pentru lansarea brandului Byzantium vine la pachet cu preturi promotionale si premii in 10 restaurante de top din Bucuresti.

Contactati de catre adplayers, oficialii de comunicare nu au dezvaluit informatii privind valoarea investitiei in lansarea marcii. Bugetul campaniei de lansare este aproximat de surse adplayers din piata de comunicare la cateva zeci de mii de euro,

Campania „Descopera bogatiile Byzantului!” se deruleaza in restaurantele Alouette, Bazaar, Cherhanaua Ancora, Lente & Cafea, Oro Toro by OSHO, OSHO, Restaurant Casa Doina, Taverna Sarbului, The Embassy Park si Weiss Beer Garden, in perioada 4 iunie – 4 iulie 2015.

Clientii primesc premii instant si au posibilitatea de a se inscrie in tombola pentru un week-end in doi la Pensiunea Rhein din Azuga, prin intermediul activarilor derulate de hostessele Byzantium la fiecare sfarsit de saptamana.

Pentru a descoperi traseul vinurilor Byzantium, precum si detalii despre campanie si restaurantele partenere, Republika a pregatit pentru clientii marcii site-ul www.byzantium-wine.com si, tot in mediul online, Check In-ul pe Facebook in oricare dintre cele 10 restaurante de car este alaturat hashtag-ul #descoperabyzantium, care inscrie participantii in tombola pentru premiul cel mare.

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: