Lansare de brand inspirat din fitoterapie. Plant Line (Unilever) cu The Hub & Partners - creatie, Mindshare - media, Image PR - relatii publice
Miercuri, 24 Iulie 2019

 

Credit: Plant Line (Unilever) / Image PR 

Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa dintre cei care au testat deja produsele Plant Line

AdPlayers. info

Unilever isi extinde portofoliul produselor de ingrijire personala si lanseaza brandul Plant Line inspirat din fitoterapie, anunta responsabilii de comunicare de la Image PR.

Potrivit reprezentantilor de relatii publice, campania de comunicare a lansarii noului brand include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa dintre cei care au testat deja produsele Plant Line si s-au alaturat campaniei de lansare a brandului.

Pe langa reprezentantii de brand si comunicare de la Unilever, in campania de lansare sunt implicate agentiile The Hub & Partners – creatie, Mindshare – media, Image PR – relatii publice.

Potrivit comunicarii, Plant Line prezinta doua inovatii in segmentul produselor de ingrijire personala din mass market. Este vorba despre complexul [Fito-Colagen] extras din seminte si uleiuri din germeni de grau, cunoscute pentru ca stimuleaza producerea colagenului si restabilesc elasticitatea pielii. Acesta se regaseste in gama de produse antirid 35+,45+ si 55+.



Credit: Plant Line - Facebook

A doua inovatie consta in gama de produse de ingrijire a parului cu 80% DECOCT de plante, cunoscut pentru efectul benefic impotriva deteriorarii parului. Formula Plant Line este imbogatita cu complex [FITO-KERATINA], care ofera volum de la radacina fara a incarca parul.

„Unilever vine in intampinarea nevoilor femeilor cu un nou brand, oferindu-le produse ce contin extracte naturale ale caror beneficii au fost dovedite de-a lungul timpului, si au totodata un raport calitate-pret atractiv” afirma Luminiƫa Gidea, Category Manager Skin Unilever South Central Europe.

,,Plant Line este singurul brand din piata de mass market din Romania inspirat din fitoterapie, stiinta exacta ce are ca scop crearea unor formule eficiente pentru diferite nevoi folosind extracte naturale. Campania de lansare se concentreaza pe diferentiatorii pe care Plant Line ii aduce in categoria de mass market precum fitoterapia, decoctul de plante din gama pentru ingrijirea parului, cat si complexul [FITO-COLAGEN] din gama antirid.” a adaugat oficialul Unilever

Disponibile atat online, cat si offline in hipermarketuri, supermarketuri si magazine de proximitate, noul brand de la Unilever promite sa ofere femeilor un portofoliu vast de produse de ingrijire personala, ce contin combinatii de extracte naturale atent selectionate pentru a-si potenta reciproc efectele si a se adresa diferitelor nevoi ale pielii si parului. Portofoliul Plant Line contine urmatoarele tipuri de produse:

Produse pentru ingrijirea si curatarea fetei: gama antirid pentru fata (crema de zi, de noapte si pentru conturul ochilor pentru 35+, 45+, 55+), crema hidratanta pentru fata, masca pentru fata si apa micelara

Produse pentru ingrijirea parului: sampon si balsam

Creme pentru ingrijirea mainilor

Mai multe informatii si noutati despre brand pot fi gasite pe pagina de Facebook Plant Line Romania si Instagram.

Credit: Plant Line - Facebook

Echipele de marketing si comunicare implicate in campania de lansare a brandului Plant Line sunt:

Din partea Unilever: Luminita Gidea (Category Manager Skin Unilever South Central Europe),  Adina Enache (Junior Brand Manager Face & Care Unilever South Central Europe), Eugenia Marcu (Category & Channel Development Manager Beauty & Personal Care) Andreea Dicu (Shopper Marketing Specialist Beauty & Personal Care Unilever South Central Europe)

Din partea The Hub Partners: Dinu Panescu (Creative Director & Partner), Florin Dulgheru (Managing Partner), Radu Ținc (Senior Art Director), Flavia-Ștefana Popescu (Junior Graphic Designer), Elena Scobeniuc (Account Executive)

Din partea IMAGE PR: Ruxandra Popescu (Account Manager), Larisa Minune (Account Executive)

Din partea MindShare: Cristina Ionescu (Group Account Director), Ramona Voicu ( Account Manager Client Leadership ), Lavinia Goia (Digital Connections Manager),  Amalia Necula (Digital Connections Planner)

Mai mult in Conturi, Campanii, PR


PUBLICITATE: