Credit: Cristina Nichitus Roncea
Realizata impreuna cu LEGO, campania “Martie cu Mos Craciun” a incalzit pe zapada de 1 Martie telefoanele postului de radio pentru parinti si copii cu rasete si bucurie generate de cadourile primite
adplayers. info
Pentru copiii, care traiesc foarte intens prezentul si au avut o vacanta de iarna cu nameti, la inceput de primavara, Mos Craciun a revenit la Itsy Bitsy FM sa dea cadouri, chiar de 1 Martie. Realizata impreuna cu LEGO, campania “Martie cu Mos Craciun” a incalzit pe zapada de 1 Martie telefoanele postului de radio pentru parinti si copii cu rasete si bucurie generate de cadourile primite.
“Radioul se consuma atunci cand se produce si este un produs efemer. Radioul inseamna emotie si interactivitate. Radioul este despre prezent si prezenta, iar dintre toate mediile de comunicare, radioul este cel care iti permite sa te racordezi la actualitate in timp real, in cel mai eficient modȚ spune Nadia Tataru, Director General si co-fondator Itsy Bitsy FM.
“De 1 Martie aveam altceva pregatit sa facem la radio, dar nu prea se potrivea cu peisajul troienit si temperaturile sub 10 grade. Asa ca ne-am surprins ascultatorii cu o idee inovativa. Am facut acest lucru posibil impreuna cu partenerul LEGO, care a raspuns instantaneu propunerii noastre si astfel am dat viata unei activari de marketing savurata de clientii nostri comuni, familiile cu copii.“ a mai spus managerul si fondatoarea postului de radio.
Nu este prima data cand marca de jucarii a fost alaturi de audienta postului de radio pentru copii si parinti . LEGO este partenerul comercial impreuna cu care Itsy Bitsy FM a facut in decembrie 2017 o alta campanie inovativa prin care Mos Craciun a devenit DJ radio si in fiecare seara a dat cadouri copiilor, care au intrat in direct cu Mosul. Peste 250 de cadouri au ajuns sub brazii impodobiti din casele cu copii ascultatori.
Potrivit organizatorilor, premiile de 1 martie au fost ocazionate nu doar de zapada de afara ci pentru ca multi copii au ramas cu gandul la jucariile de constructii LEGO si la Mosul cel darnic de la radio, pe care nu au reusit sa il prinda in direct in luna decembrie.
Itsy Bitsy FM este singurul post de radio din Romania cu programe special realizate pentru intreaga familie. Radioul emite in Bucuresti si 22 de orase mari. Peste 53.000 de bucuresteni asculta radioul de 3-5 ori pe saptamana. (Studiul ARA – valul 3 din 2017).
In jurul Itsy Bitsy FM s-a construit o adevarata comunitate formata din oameni, organizatii si branduri interesati de starea de bine a familiei, de educatia si cresterea copiilor. Itsy Bitsy este initiatorul campaniei sociale pentru timp de calitate parinte-copil care s-a finalizat cu 1 Iunie zi libera nationala si cu mesajul difuzat pe toate canalele audiovizuale “Pentru sanatatea emotionala a copilului dumneavoastra, petreceti cat mai mult timp impreuna cu el”.
Mai mult in Media, Radio