(AdPlayers.ro, Irina Toma)
L’Oreal Romania Luxury Products Division a ales agentia de relatii publice Nicola Porter Novelli si agentia de organizare de evenimente Events&Production, companii membre The Group, pentru comunicare si organizare de evenimente in 2008. Contactati de catre AdPlayers oficialii de relatii publice nu au dezvaluit bugetul de comunicare, invocand confidentialitatea informatiilor.
“Abilitatea de a implementa optim conceptele propuse si de a asigura o vizibilitate excelenta celor mai noi produse ale Diviziei de Lux a L’Oreal Romania ne-a convins sa incepem construirea unui parteneriat durabil atat cu Nicola Porter Novelli, cat si cu Events&Production”, a declarat Emma Lecoeur, Luxury Products Division Marketing Manager South East Europe.
Potrivit unei informari remise AdPlayers, cele doua companii vor dezvolta si implementa evenimentele dedicate lansarilor in Romania a produselor diviziei de lux a L’Oreal. Ambele entitati membre The Group vor oferi producatorului si distribuitorului francez de produse cosmetice, pe langa serviciile de implementare, servicii de consultanta si de strategie pentru evenimentele asociate lansarii pe piata romaneasca a produselor gamei de lux.
Colaborarea celor doua companii cu Divizia de Produse de Lux a L’Oreal Romania a inceput odata cu lansarea parfumului Fuel For Life by Diesel si a gamei de produse de ingrijire Biotherm, organizate in primavara acestui an.
Conform sursei citate, succesul lansarilor organizate impreuna, evenimente unice, care au exploatat intr-un mod inovator toate caracteristicile brandurilor, a determinat Divizia de Produse de Lux a L’Oreal sa incheie un parteneriat pe termen lung cu cele doua agentii membre The Group.
“Fiecare eveniment pe care il realizam pentru Divizia de Produse de Lux a L’Oreal Romania este o bucurie”, a declarat Sorina Mihai, Managing Partner Nicola Porter Novelli. „Ne onoreaza succesele pe care le-am avut impreuna si ne onoreaza increderea pe care ne-o acorda pentru a lucra alaturi si pe viitor”.