Kebun e sa fii bun. 2.600 de mese calde donate catre oamenii fara posibilitati de Condimental de Calif si hipMenu in campania semnata de MAINSTAGE. La finalul campaniei, organizatorii au tras linie sub 3.253 de portii donate.
Joi, 03 Mai 2018
 

Credit: Mainstage / Pr | Fabrica de PR

La fiecare comanda plasata, Condimental de Calif si hipMenu au venit in sprijinul oamenilor fara posibilitati materiale si le-au oferit o masa calda in aprilie. De la o estimare la cald a numarului de portii la 2.600, in final autorii campaniei au afirma ca 3.253 de portii au fost donate celor care aveau nevoie de acestea.

adplayers.info

Kebun e sa fii bun! In luna aprilie Condimental de Calif si hipMenu au venit in sprijinul oamenilor fara posibilitati materiale si le-au oferit o masa calda, la fiecare comanda plasata. Campania Kebun e sa fii bun! este lansata de MAINSTAGE | THE AGENCY, agentia de creatie care reuneste creatori de continut si specialisti din marketing si comunicare premiati international.

De la o estimare la cald a numarului de portii la 2.600, in final autorii campaniei au afirma ca 3.253 de portii au fost donate celor care aveau nevoie de acestea.

George Buhnici, vloggerul Laura Giurcanu si Matei Dima de la BRomania, cei mai tari bucatari si livratori pentru o zi, s-au implicat activ in aceasta campanie si au reusit sa stranga donatii importante pentru cei fara posibilitati. 

 „Suntem foarte bucurosi ca am contribuit la initiativa O Masa Calda alaturi de partenerii de la hipMenu. Condimental de Calif va continua sa sustina astfel de initiative prin proiecte de CSR” , spune Andrei Nebunoiu de la Calif Romania.

Aceasta campanie este doar unul dintre demersurile caritabile gandite pentru a veni in sprijinul oamenilor pentru care o masa calda este un privilegiu pe care nu si-l permit oricand.

„Campania demarata alaturi de restaurantele Condimental este un prim pas catre ceea ce ne dorim sa implementam ca plan de CSR pentru hipMenu. Este extraordinar ce au reusit sa realizeze oamenii de la O Masa Calda si noi ne-am dori sa le sustinem demersurile intr-un viitor cat mai apropiat ca proiect permanent. Vom iesi cu detalii la momentul oportun“, promite Andrei Leontescu, de la hipMenu.

Echipa MAINSTAGE | THE AGENCY, agentia care a gandit aceasta campanie, este formata din  Madalin Nitis, fost Marketing Director Visa, Sebastian Olar si Arpad Rezi, un duo care se mandreste cu premii internationale in advertising (Cannes si New York Festival, Golden Drum, Clio, One Show, Cresta, Eurobest), dar si creatori de continut de top precum Alex Cotet si Raul Gheba, membri Sector 7.

„Cred foarte mult in actualitatea acestui proiect, in elementele unice si diferentiatoare pe care le putem oferi brandurilor. Suntem o echipa de profesionisti cu multiple aptitudini, din diverse domenii: de la strategic thinkers, la VR content creators, la comedy writers si outstanding creatives, iar aceasta diversitate aduce proiectului nostru abordari super-fresh si adaptate la ce consuma publicul in prezent”, spune Madalin Nitis.   

Mai mult in Conturi, Campanii, CSR, Responsabilitate Sociala


PUBLICITATE: