AdPlayers. info
Realizata de agentia McCann Worldgroup Romania, campania recent lansata isi propune sa demonstreze cat de mult sunt dispusi sa faca fanii produselor KFC pentru pofta de pui #pebune.
“Produsele si pofta de pui #pebune deja existau, tot ce am facut noi a fost sa le maximizam. Am dat oamenilor un tool digital prin care sa fie rasplatiti pentru toate momentele in care isi urmeaza pofta de KFC. Ne-am dorit sa construim o experienta interactiva si rewarding, iar implicarea consumatorilor a fost peste asteptari.” Spune Adriana Staicu, Brand Manager KFC Romania
“Pofta de KFC nu e de subestimat. Cam asta e premiza de la care am pornit atunci cand am conceput Crave Run. O cursa in care, cu fiecare traseu pe care esti dispus sa ti-l modifici pentru puiul de la KFC, se naste un nou discount. Poate ca am stricat niste planuri in campania asta, dar e ceva romantic in a-i da poftei toate mediile posibile sa-si faca drum in mintile oamenilor.” adauga Ioana Zamfir, Executive Creative Director MRM Romania.
,,Ideea este simpla. Atunci cand te loveste pofta, iti vine sa lasi totul. Ai face orice ca sa o satisfaci, inclusiv sa fugi catre primul restaurant KFC. Si daca esti dispus sa iti urmezi pofta, esti recompensat. Cum faci asta? Vezi reclama KFC (pe TV sau OOH), scanezi codul QR, esti geo-localizat si intri in cursa catre cel mai apropiat restaurant. Cu cat ajungi mai repede, cu atat recompensa este mai mare.” spun autorii campaniei
Linia de finish este chiar in restaurantele KFC, de unde fiecare isi poate revendica reducerea.
Mai mult in Campanii, Retail, Food