Credit: Mega Image / PR - youtube / “Produs Imposibil De Cumparat”
Reteaua de magazine Mega Image continua sa se implice in cauza donarii de sange printr-o noua campanie de constientizare, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala si Centrul de Transfuzii Bucuresti.
adplayers.info
Aproape jumatate de milion de vizualizari pentru „produs imposibil de cumparat” . Reteaua Mega Image a introdus in 20 dintre magazinele sale un nou produs, insa acesta nu este de vanzare, prezenta sa pe rafturile magazinului avand ca obiectiv semnalarea unei probleme grave cu care se confrunta Romania: lipsa donatorilor de sange.
Prin intermediul proiectului, Mega Image continua sa se implice in cauza donarii de sange printr-o noua campanie de constientizare, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala si Centrul de Transfuzii Bucuresti. Pana la ora publicarii articolului proiectul a atras aproximativ 450.000 de vizualizari
Potrivit autorilor, Romania este una dintre putinele tari din lume in care nu exista cultura donarii sistematice de sange, mai putin de 1% dintre romani donand regulat sange - cel mai mic numar de donatori din Uniunea Europeana, unde media este de 10%. Campania “Produs imposibil de cumparat” vizualizeaza sangele ca pe un produs ce a fost adus pe rafturile supermarketului, aducandu-se astfel problema in viata de zi cu zi a romanilor.
Credit: Mega Image / PR - youtube / “Produs Imposibil De Cumparat”
“Exista lucruri care nu pot fi cumparate atat de simplu, de la magazin, desi reprezinta o nevoie zilnica. Campania “Produs Imposibil De Cumparat” atrage atentia asupra crizei grave de sange in spitalele din Romania iar acest lucru nu se poate rezolva decat incurajand donarea de sange. Dorim sa declansam in toti romanii dorinta de a deveni donatori constanti de sange, in sprijinul comunitatii.”, a declarat Adrian Nicolaescu, VP Marketing, Mega Image Romania.
“In fiecare zi suntem atenti la nevoile clientilor nostri si ale comunitatilor din care facem parte, de aceea este si responsabilitatea noastra, ca membri ai aceleiasi comunitati, sa aducem in fata anumite probleme. Ne dorim intotdeauna sa venim cu solutii inovatoare, dar in astfel de cauze este mai important efortul colectiv pe care ne dorim sa il atragem. Ca parte din aceasta campanie, Mega Image sustine cu echipamente modernizarea centrelor de transfuzii din Bucuresti, Brasov si Constanta.” a declarat Vassilis Stavrou, Director General Mega Image.
“Nu stim de ce romanii nu doneaza, cu siguranta avem nevoie de mai multi donatori. Apreciem sustinerea Mega Image pentru ca stim ca de acum avem un partener care ne ajuta atat in aducerea acestei cauze in viata de zi cu zi a romanilor, dar care ne si sprijina cand avem nevoie.” a declarat Doina Gosa, Director General Centrul de Transfuzii Bucuresti.
“Am vrut ca romanii sa constientizeze ca sangele nu se gaseste pur si simplu pe raftul unui magazin, ca nu ne asteapta in spitale in caz ca avem nevoie de el, si ca trebuie sa facem noi ceva pentru a rezolva aceasta problema: trebuie sa donam” a declarat Ioana Zamfir, Group Creative Director McCann Bucharest.
„Arata ca un tetra pak, pentru ca am vrut sa-i dam forma unui produs familiar. Și apoi am avut grija la toate detaliile: l-am numit dupa grupele de sange, i-am scris compozitia, si bineinteles povestea produsului si centrele unde putem dona. Totul pentru ca atunci cand tin cutia asta in mana, romanii sa stie ca singurul produs care nu se poate cumpara e si cel mai valoros. Pentru ca poate salva vieti”.
Pentru Campania “Produs Imposibil De Cumparat” Mega Image a facut un parteneriat cu Centrul de Transfuzie Sanguina Bucuresti, toate informatiile despre cum putem sa devenim donatori aflandu-se pe ambalajul produsului din magazine.
De asemenea Mega Image va face o sponsorizare in valoare de 66.000 euro catre centrele de transfuzii din Bucuresti, Constanta si Ploiesti, bani care vor fi folositi pentru achizitionarea echipamentelor necesare desfasurarii activitatii in cele mai bune conditii.
Credit: Mega Image / PR - youtube / “Produs Imposibil De Cumparat”
Reteaua Mega Image
Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania, cu o retea ce cuprinde in prezent 585 magazine in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Ploiesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Romanesti. Mega Image isi propune sa le ofere consumatorilor, in fiecare zi, servicii de calitate si o gama de produse hranitoare, sanatoase si sigure, la preturi accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize, retailer international ce opereaza in prezent pe trei continente.
McCann Worldgroup Romania are relatii de parteneriat indelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piata: Coca-Cola, Vodafone, KFC, Nestle, L’Oréal, MasterCard Europe, Mega Image, Heineken Romania, Unilever. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Bucharest, Momentum, UM, McCann PR si MRM//McCann Romania. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari.
Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR,