Julius Meinl investeste in poezia din
Cu un buget local estimat pentru acest an la aproximativ 100.000 euro, Katharina Bartas - International Brand Manager Julius Meinl, vede piata romaneasca foarte interesanta pentru marca de cafea. Vorbind despre directiile strategice de investitie in comunicare, brandul pariaza pe proiecte de evenimente dezvoltate in jurul acestuia .
“Nu suntem interesati de media ATL ci de proeecte de evenimente create in jurul brandului” a declarat pentru adplayers Katharina Bartas (foto) - International Brand Manager Julius Meinl. “ Piata din
Un numar de 80 de locatii de cafenele ticsite de 6000 de autori de poezie dintr-o harta regionala care face trimitere la cateva zeci de mii de consumatori mai mult sau mai putin iubitori de poezie pentru a degusta o ceasca de cafea Julius Meinl, sunt doar cateva elemente care construiesc si in Romania o parte din tabloul unei strategii puse la cale in urma cu 3-4 ani de unul dintre cei mai premiati oameni din comunicare: Michael Conrad (foto).
Mai mult in Conturi