Lansarea Juicy Fruit Squish (guma de mestecat cu mix de fructe si lichid in interior) de la Wrigley este semnata de Graffiti BBDO. Potrivit agentiei, campania se adreseaza tinerilor normali, dar nu obisnuiti, care fac lucruri normale pentru varsta lor, dar nicidecum banale. Fara actori si fara decoruri speciale, campania se adreseaza direct acestui target inteligent si pretentios, format din adolescenti care nu cauta sa fie teribili, ci sunt cool pur si simplu.
„Pe scurt, punctul de plecare a fost sa vindem un produs unui target extrem de pretentios. In toate research-urile din categoria guma de mestecat am descoperit faptul ca guma cu aroma de fructe nu este in topul preferintelor consumatorilor. In plus, targetul adresat este unul extrem de greu de convins: adolescenti din categoria trend-setteri, care influenteaza intregul grup de prieteni“ spune Stefan Chiritescu, head of planning la Graffiti BBDO.
Iulia si Andrei sunt personaje in materialele campaniei, atat pe partea OOH, indoor si online. Mixul de media este dezvoltat de Media Direction, parte a grupuluii BBDO si cuprinde componente TV, outdoor, indoor si online. Campania a debutat pe 19 septembrie printr-un road-blocking, difuzare simultana pe toate canalele vizate, si va continua pana la sfarsitul lunii noiembrie.
Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania Juicy Fruit Squish este formata din Ema Prisca (director de creatie), echipa Nepotu&Stranepotu – Cosmin Simionescu (art director) si Dan Stanescu (copywriter), Stefan Chiritescu (head of planning), Raluca Simion (account director) si Catrinel Manolescu (senior account manager).
Partea video este asigurata de regizorul Steffan Haars, casa de productie MME si Liviu Isop (AV manager Graffiti BBDO), iar partea media de catre Ionut Radu (senior media planner la Media Direction). Din partea Wrigley au participat la dezvoltarea campaniei Carmen Dinca (marketing manager Balkan&East) si Marian Chiraches (brand manager Balkan&East).