Cine a zis ca filmul n-are bani de publicitate? Bugetul de activare outdoor si digitala investit in promovarea filmului Jocurile foamei: Revolta - Partea I in Romania este de aproximativ 160.000 de euro la rate card (tarife lista) conform unor surse aproapiate agentiei Republika, care s-a ocupat de campania filmului care a inceput saptamana trecuta. Contactati de catre adplayers, oficialii agentiei nu au comentat informatia.
Potrivit agentiei, pe langa promovarea digitala, campania a inclus si realizarea unor statuete emblematice care au fost instalate in spatiul outdoor din zona Piata Unirii, la intersectia dintre Str. Halelor si Splaiul Independentei, dar si in trei cinematografe: Grand Cinema Digiplex Baneasa, Cinema City Afi Palace Cotroceni si Cinema City Sun Plaza. Imaginea culeasa de adplayers a fost surprinsa la Piata Unirii.
Potrivit promotorilor filmului, Jocurile Foamei (partea I) a beneficiat si de o campanile Tv ale carei spoturi, iesite din comun - potrivit agentiei, au rulat in emisiunea Teo Show, unul din programele emblema de la Kanal D.
Mai mult in Conturi