Jean Valvis, parintele apelor minerale Dorna si Izvorul Alb, a ales Cohn&Jansen pentru creatia si startegia Aqua Carpatica, unul dintre cele doua proiecte de comunicare pentru care lucreaza agentia de publicitate fondata de Andrei Cohn, alaturi de sotii Cristina si Peter Jansen.
Intrebat cum a castigat contul de creatie si strategie, Peter Jansen (foto), Managing Partner al Cohn&Jansen a afirmat pentru AdPlayers ca agentia pe care o reprezinta lucreaza Aqua Carpatica, dupa ce Jean Valvis a vazut portofoliul companiei de publicitate conduse la creatie de Andrei Cohn.
Executivul nu a dezvalui bugetul pe care il va administra, dar surse apropiate celor doua companii apreciaza insa ca bugetul de creatie, strategie si productie al marcii a carei debut pe piata de media isi va face simtita prezenta anul viitor ar putea fi cuprins intre 300-400 mii eur.
In prezent agentia de publicitate dezvolta concursul de design „in cautarea formei perfecte” pentru noua sticla Aqua Carpatica, cu premii de 50.000 de eur. Aplicatiile pentru concursul de design in cautarea formei perfecte sunt asteptate pe siete-ul competititei www.theperfectbottle.ro. Premiile concursului sunt de 30 000 euro (marele premiu), urmat de alte trei premii nu mai putin interesante in valaore de 10 000 euro, si doua de cate 5000 de euro.
Juriul competitiei este format din Jean Valvis – proprietarul brandului Aqua Carpatica, Stefano Giovannoni, Designer Milano, Peter Bysted, rector la Facultatea de Design din Copenhaga, Antoanello Fusetti, director la Scoala de Design SPD din Milano si Andrei Cohn, Creative Director Cohn&Jansen Bucuresti.
Organizat de agentia de publicitate Cohn&Jansen, concursul se desfasoara international si se adreseaza celor mai buni designeri de la agentii de brand si design. Intrecereea este promovata international in publicatii de design precum Creative Rewiew, Design Week, dar si pe site-uri si bloguri de profil.