Credit: LBBonline / Vimeo
Inainte de lansarea noului film James Bond, No Time to Die, compania lider in servicii de logistica DHL a lansat o noua campanie cu agentia 180 Amsterdam, sarbatorind parteneriatul de lunga durata si prezentand esenta unor servicii de livrare excelente
AdPlayers. info
Inainte de lansarea noului film James Bond, No Time to Die, compania lider in servicii de logistica DHL a lansat o noua campanie cu agentia 180 Amsterdam, sarbatorind parteneriatul de lunga durata si prezentand esenta serviciilor de livrare excelente, scrie platforma internationala de marketing si comunicare LBB Online, citand din portofoliul agentiei.
Conceptul creativ a fost dezvoltat de 180 Amsterdam, agentia de comunicare principala a companiei DHL. In centrul campaniei se afla o reclama TV care aduce un omagiu francizei de film iconice, marcand pentru a cincea oara cand DHL ofera solutii de transport si logistica lui James Bond.
Pentru a crea o reclama TV care sa contina intriga si entuziasmul ca o urmarire cu masina Bond, echipa aleasa pentru a o crea, orchestra si livra mesajul a fost esentiala. Reclama prezinta iconicul model Aston Martin DB5 care a fost condus de pilotul de cascadorii Bond, Ben Collins, cel care a lucrat alaturi de coordonatorul de cascadorii asistent al lui No Time To Die, Pete White.
Cu o poveste ce se desfasoara la Shanghai, campania urmareste un curier DHL in timp ce isi propune sa livreze un pachet vital lui James Bond. Cand ajunge la locatia alocata pentru a-l intalni pe Bond, predarea este intrerupta si urmeaza o urmarire cu masina de mare viteza. Pe masura ce 007 este urmarit pe strazi, curierul evita haosul de a livra coletul la o adresa de livrare actualizata, in conditii de siguranta si eficienta.
Pe langa spotul TV, campania va fi difuzata la nivel international pe toate canalele digitale, atat sub forma de bannere, video, precum si presa scrisa.
Mai mult in Campanii