Itsy Bitsy sparge “pusculita" pentru 15.000 EUR de Ziua Copilului
Joi, 29 Mai 2014
 adplayers.ro, Iulian Toma

Repozitionarea unor programe “pentru parinti” a adus retelei radio  Itsy Bitsy o crestere a veniturilor de 25%, potrivit Nadiei Tataru, director si fondator al postului de radio pentru parinti si copii.

"Repozitionarea ITSY BITSY (cu programe speciale pentru parinti in intervalul orar 9.00 - 17.00) a fost foarte bine primita atat de clienti si parteneri, cat si de ascultatori” a afirmat pentru adplayers Nadia Tataru, Director General ITSY BISTY.

“Printre acesti clienti se numara GSK - Aquafresh, Panadol Baby, Regina Maria, Lidl, Penny Market, Carrefour, Fitterman pharma -  Propolis C, Biofarm - Cavit Junior, ING BANK, Baneasa Shopping City, Promenada, eMAG, IKEA. Am reusit astfel sa ajungem la o crestere a veniturilor cu peste 25%, fata de perioada similara a anului trecut."

10.000 de parinti si copii de Ziua Copilului, in Oraselul Copiilor

Intr-un eveniment al carui buget este de aproape 15.000 EUR, potrivit unor surse apropiate organizatorilor, Itsy Bitsy isi cheama de Ziua Copilului ascultatorii la sarbatoare.

„Show-ul prietenilor cantaciosi” ITSY BITSY, cea mai mare sarbatoare a copilariei din an dupa cum o numesc promotorii evenimentului, isi propune sa stranga laolalta eroii postului de radio alaturi de parintii si copii ascultatori, intr-un mesaj de solidaritate fata de copiii de pretutindeni.

Evenimentul care va avea loc pe 1 iunie este programat incepand cu ora 17.00 si are ca invitati speciali inclusiv vedete care au incantat copilaria parintilor. Margareta Paslaru, Oana Sarbu, Monica Davidescu sau Aurelian Temisan sunt doar cateva dintre numele care tin capul de afis al petrecerii de Ziua Copilului si Parintilor.

Cu sa fara umbrele – dupa vremea schimbatoare din ultimul timp, Ziua Copilului de la Bucuresti promite sa aduca in Oraselul Copiilor la show-ul Itsy Bitsy cel putin 10.000 de participanti.

Mai mult in Eveniment


PUBLICITATE: