Incepand cu intrebarea “Ce fapta buna ai facut azi?” si indemnul ascuns din aceasta, postul de radio Itsy Bitsy lanseaza campania “Verde la fapte bune”.
Conceputa intern( de obicei lucreaza cu GMP) comunicarea Itsy Bitsy isi doreste sa laude faptele bune si sa le inmulteasca premiindu-le. Inscrise in concursurile de la postul de radio si pe www.itsybitsy.ro, cele mai “verzi” fapte bune sunt premiate si iar initiatorii campaniei isi doresc sa fie modele pentru alti copii.
“Desi abia a fost lansata, pana astazi avem deja mii de accesari si doritori de fapte bune” au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai postului de radio fondat de Nadia Tataru si Felix Tataru.
De unde a pornit ideea campaniei?
“Un simplu multumesc, o mana de ajutor data cuiva sau o hartie aruncata la gunoi, pot fi fapte bune importante, cand esti copil si inveti inca despre bine si rau. Studii numeroase sustin teoria care incurajeaza parintii sa isi expuna copiii la tot felul de experiente de viata, in care pot exersa intelegerea si grija fata de altul. Doar ca o experienta traita de copil trebuie sa fie si sustinuta de explicatiile si incurajarile parintilor. “Este important sa le vorbim copiilor despre emotiile placute pe care le traim atunci cand vedem reactiile oamenilor, in momentul in care suntem buni si politicosi cu ei.” explica trainerul de dezvoltare personala Gabriela Malouf. In felul acesta ei vor fi natural interesati sa repete faptele bune, le vor remarca si la altii si le vor repeta.
Mai mult in Conturi