Investigatii pe piata de media. Consiliul Concurentei a “calcat" pragul mai multor agentii.
Vineri, 26 Octombrie 2012
 ( adplayers, Iulian Toma) In urma unei sesizari, Consiliul Concurentei a declansato investigatie pe piata  comercializarii serviciilor de media (consultanta si strategie, planificare, dezvoltare si cumparare de media), se arata intr-o comunicare publica a institutiei.

Potrivit unor surse din piata, plangerea a pornit pe marginea practicilor dintr-o recenta licitatie in categoria telecom. Declansate la inceputul acesti luni, din informatiile adplayers, mai mult de 10 agentii au facut deja obiectul verificarilor.

Potrivit Consiliului Concurentei, investigatia se refera la o posibila intelegere intre companiile active pe aceasta piata, in vederea eliminarii concurentei la licitatiile pentru atribuirea conturilor  de  publicitate ale clientilor din Romania (companii multinationale).

Oficialii institutiei mai precizeaza ca Legea Concurentei interzice orice intelegeri exprese sau tacite intre agentii economici ori  asociatiile de agenti economici, care au ca obiect sau au ca efect denaturarea concurentei. Companiile care coopereaza cu autoritatea de concurenta, in cadrul programului de clementa, pot obtine imunitate la amenda sau reduceri substantiale ale amenzilor.

 Maai mult in Licitatii


PUBLICITATE: