Intesa Sanpaolo Bank: creatie Funny, media - Brand Connection
Vineri, 03 Aprilie 2009
 
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Intesa Sanpaolo Bank deruleaza prima campanie integrata de comunicare produsa in Romania. Campania se axeaza pe 2 spoturi diferite (intitulate generic “Zmeul” si “Marul”) ce au fost realizate de catre Funny – agentia de brand a bancii, impreuna cu regizorul suedez Anders Hallberg. Campania a fost filmata in colaborare cu casa de productie Saga Film, in colaborare cu Palma Pictures din Spania.

Strategia media (buying si planning) s-a facut cu ajutorul agentiei Brand Connection si se bazeaza pe TV (posturile: PRO TV, Acasa TV, Sport.ro, PRO Cinema), dar si pe machete in presa centrala si locala, Internet si materiale de promovare in unitatile bancii.

Potrivit reprezentantilor bancii, comunicarea ce se va derula pana la finalul lunii aprilie are ca obiectiv promovarea produselor de economisire si pachetul lider si, in acelasi timp, isi propune sustinerea imaginii si cresterea notorietatii marcii Intesa Sanpaolo Bank pe piata locala.

 


PUBLICITATE: